marcel1970 Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 bestaat er iets van een scripje oid voor winxp mce zodat je in mce "dreambox" kunt kijken.? net zo als bv met dreamvieuw of zo maar dan in het mediacenter "gebakken" Groeten Marcel "My next wife will be normal"
Gast Geplaatst: 19 oktober 2006 Geplaatst: 19 oktober 2006 Met DreamTV is dat mogenlijk om op je laptop of computer te kijken.
marcel1970 Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2006 jah ok maar wat ik bedoel is of er ook een soort pluggin bestaat dat je via het media center van winxp (xp mce) zoiets kunt doen "My next wife will be normal"
Zat Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Nee. Wel een script waarmee je op een XBOX met XBMC dreambox kunt bekijken, en een plugin waarmee je een satkaart onder MCE kunt bekijken. Maar een scripje zolas jij wenst, voor zover ik weet niet. Zou trouwens wel heel mooi zijn als iemand dat zou kunnen maken, al te moeilijk kan het niet zijn. Maar ik kan het helaas niet. Zat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen