devisser Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Beste dreamboxvrienden. Ik ben de code kwijt geraakt van het kinderslot. Mijn vraag is dan ook, Hoe deactiveer ik het kinderslot ????? Vriendelijke groet, De Visser
dream7020 Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Weten je kinderen die niet dan? Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
The Iron Maiden Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Opnieuw flashen? VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
cejean Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: dream7020 Weten je kinderen die niet dan? LOL * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
Boerenjong Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Waarom staat er niet gewoon Naabilo???????
Satlook Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Citaat: Waarom staat er niet gewoon Naabilo??????? Ja dat is mij ook een raadsel waarom ze dat doen bij Na-bi-lo DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Golfdiesel Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Dat heeft geloof ik te maken met het feit dat de makers key downloaders en dergelijke standaard meeleveren (was iig zo bij een image van ze die ik een keer geprobeerd heb) Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Miro Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Kinderslot. Ga naar blu-paneel en druk vervolgens op geel (System Info), druk op knop nr2 (E2 Instellingen), ga in hetpanel, aan het einde kun je lijn config.ParentalControl.servicepin vinden met je pin. =============================================================== Meer informatie vindt je op nieuwe website van ons team evenals de laatste images s. http://www.dream-elite.net/forum/showthread.php?620-Parental-Lock Dream Elite Team is nu een onafhankelijk team en onafhankelijk site.
devisser Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 Bedankt, ik ga er mee aan het werk. vriendelijke groet, devisser
dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 misschien zijn het de kinderen van devisser die hier om informatie vragen. wat is je geboortedatum?
devisser Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ga naar met ftp, mapje Etc /enigma2 /settings Open bestand SETTINGS met view Kopieer de tex en plak deze in word pad** Optie 1 Haal de pincode weg config.ParentalControl.setuppin=1234 of optie 2 verander de twee tex. config.ParentalControl.setuppinactive=true config.ParentalControl.configured=true IN config.ParentalControl.setuppinactive=false config.ParentalControl.configured=false en plak deze er weer in ** word pad is te vinden bij bureau-accessoires van de computer Vriendelijke groet, devisser
Miro Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Het zal niet werken daarna zou je moeten gaan naar telnet en geef het commandos init 4 init 3 Is bovendien mogelijk om alle lijnen met text config.ParentalControl te verwijderen.(dafault)
devisser Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 bij mij werkt het vriedelijke groet, jeroen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen