Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bron het laatste nieuws.

Ik wist het gisteren al,maar vandaag stond ook in het hln.

Uit onderzoek bleek,dat meer dan de helft van de tv kijkers reclame doorspoelt.

Ook zouden dit jaar maar 56% van de tv kijkers "live" kijken naar tv.Verleden jaar was dit nog 71%.

Mocht je moeten betalen om reclame te kunnen doorspoelen,dan zouden er 34% bereid zijn dit ook effectief te doen.

Indien reclame niet meer zou kunnen worden doorgespoeld,zouden er 1 op de 5 digitale abonee's hun abonnement opzeggen.

Ben benieuwd of dit er ooit zal komen,betalen om reclame door te spoelen?Wat dan met niet gecertificeerde sat ontvangers,externe dvd/hdd recorders en met de vhs recorder?ik denk dat het invoeren van betalen doorspoelen reclame er niet snel zal komen,want er is andere apparatuur genoeg,waar ze het niet kunnen blokkeren.

Of ze moeten het analoog signaal op de kabel wegnemen,TVV moet zodanig hun systeem aanpassen dat niet gecertificeerde ontvangers niet meer werken,en dan moeten ze de scart uitgang de signalen zo voorzien,dat ze niet bruikbaar zijn voor externe opname apparatuur,en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

yep, ben er een van, tegenwoordig neem ik bijna alles op.....enkel kijk ik live naar voetbal wedstrijd live en de rest naar opgenomen programma's of gedownloaden programma's of films.......

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Het enige wat je hiermee zal bereiken is dat straks er constant reclame in beeld is en de reclame blokken zullen verdwijnen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Het enige wat je hiermee zal bereiken is dat straks er constant reclame in beeld is en de reclame blokken zullen verdwijnen.

dan zie nu al vaak op diverse buitenlandse tv zenders.

we kijken vaak naar de commeriele Vlaamse tv zenders

en o.a. bij Vier en Vitaya zie je vaak reclame niet niet langer duren dan 1 a 2 minuten.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Veronica doet dat ook, 'We zijn er weer over 1 minuut!'.

Als ze dat een paar keer per uur doen en dan een paar keer iets in beeld afspelen denk ik dat niemand meer de reclames over zal slaan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

SBS6 deed dat ook, natuurlijk op goed uitgekiende momenten (toen ze dus nog wat kijkers hadden) en dat heeft ze de das omgedaan.

Geplaatst:

De reclame wordt onderbroken door de programma's :whistle:

Betalen om reclame door te spoelen , nee , ik haak af !!

Betalen voor zenders waar reclame wordt getoond , ik haak af !!

Betalen om te kunnen opnemen op (externe) HDD , usb-stick of dvd , e.d. , ik haak af !!

Ik kijk heel soms nog ITV 3 sd & 4 sd , CBS Action , Film 4 , MBC Max , MBC Action , FOX ME & FX ,

ok , die zijn FTA en zenden reklame uit , daar heb ik mee leren leven !!

En anders gooi ik de tv-ontvangst er uit !!

kijk , ik kan begrijpen dat acteurs & artiesten hun geld moeten hebben , absoluut ,

maar de prijs wordt maar steeds opgedreven , en ook continu herhalingen op sommige !!

En nee , ik download geen films of programma's (legaal & illegaal) , geen goesting in !!

Een week of meer zonder tv ?? Daar heb ik geen probleem mee !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Gewoon opnemen cookie m. en daarna de reclame even doorspoelen.

Die reclame herken je meteen aan het stompzinnige geschreeuw. :grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Nederland 1 elke avond: het Journaal van 20 uur loopt 3 of 4 minuten uit, en vervolgens het avondschema ligt op zijn gat

Nederland 3 elke avond begint Spangas te laat en vervolgens de rest van de avond

Iedereen gaat wel kijken op de geplande oorspronkelijke tijd en krijgt dus eerst nog de irritante reclame te verwerken

inderdaad doorspoelen en als het digitaal niet meer kan dan maar weer de klassieke videorecorder opzoeken in huis en dan op deze wijze maar weer programma's opnemen

weg met de etterlijke reclame, met die schreeuwende vrouwen en mannetjes die je producten proberen aan te smeren die je niet wilt.

Geplaatst:

Gewoon opnemen cookie m. en daarna de reclame even doorspoelen.

Die reclame herken je meteen aan het stompzinnige geschreeuw. :grin:

U bedoelt toch:

Gewoon opnemen cookie m. en daarna het programma even doorspoelen.

Die programma's herken je meteen aan het stompzinnige geschreeuw. :grin:

LOL :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Bij veel programma's kun je idd. beter de reclame gaan bekijken. :grin:

Heb trouwens nog steeds gewoon ook videorecorders in huis.

Net nog een nieuwe VCR/DVDspeler van de inbreng gehaald voor 10 euro. Speelt banden en DVD's perfect af. :)

Geplaatst:

Dvd's? Dat waren toch die zwarte platen, die je op 33 toeren moest afspelen...? Of heb ik het dan mis? Isi ook al zo lang geleden...!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Noop.

Hoewel die 33 toeren dingen in de audiowereld zeer geliefd zijn vanwege hun vaak betere kwaliteit. :)

Maar die Dvd's zijn voor audio ook subliem en liggen qua video van hoge kwaliteit voor een euro bij de inbreng. Ook al kijk ik vaak via de HD van de tuner.

En de spelen voor de spelcomputers werken er ook mee. Dus da's nog maar een paar dagen/weken oud.

Misschien ben jij je tijd ver vooruit. :grin:

Geplaatst:

Ik snap nou echt niet waarom ze die schitterende reclame onderbreken voor die k&tprogramma's :D  :D  :D  :D  

Geintje natuurlijk. Wij kijken vrijwel nooit direct. Inderdaad een sportverslag. Maar de rest gaat op de harddisk.

Om maar een programmaatje te noemen: De Kerstspecial van All you need is love.

Tjonge, jonge, jonge, jonge. Beginnen we een uur te laat met kijken om geen reclame te hoeven zien lopen we op het laatste blok nog gelijk.

Zitten we toch weer naar die verschrikkelijke reclame te kijken.

Of dat programma nog niet genoeg gesponsord wordt......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...