Ga naar inhoud


Michel

Beheerder
  • Items

    13150
  • Registratiedatum

  • Dagen gewonnen

    31

Over Michel

  • Verjaardag 3 april

Contact methoden

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Omgeving Budel
  • Interesses
    Audio, video, gadgets, computers

Recente bezoekers van dit profiel

74417 profielweergaven
  1. Michel

    PLA en zonlicht

    Asa kan je niet zomaar op iedere printer printen. Je hebt sowieso een behuizing om je printer nodig om warping te voorkomen en ook je bed moet warm genoeg kunnen worden. Uit mijn hoofd minimaal 90 graden.
  2. Ik ben eigenlijk best wel mid-rechts, maar ik gebruik wel mijn verstand
  3. Wappie taal voor 'vooral niet geloven wat gevestigde en onafhankelijk media beweren' en alleen vertrouwen op wat er op vage websites staat.
  4. Je hoeft echt niet veel mensenkennis te hebben. Met dit clipje weet je in 5 seconden weet je met wat voor figuur je te maken hebt:
  5. En zo kunnen we nog wel 17 maanden doorgaan
  6. Wat ben jij toch een ongelofelijke wappie. Russen niet slecht... er is toch minimaal 1 slechte rus en dat is die Putler die daar aan de macht is. Jij vind het kennelijk normaal dat je ongeprovoceerd je buurman met de grond gelijk maakt als je iets niet zint.
  7. Dit is nog niets, ik heb nog veel erger van die narcist gezien.
  8. Dat staat hier helemaal los van tonski. Er zijn functionele cookies en tracking cookies. De forum software plaatst alleen functionele cookies en google plaatst tracking cookies, waarvoor jij inderdaad toestemming moet geven.
  9. Onzin, als je de browser wist bij afsluiten zoals je zelf zegt, ben je ook op andere fora uitgelogd. Je bent een beetje spijkers op laag water aan het zoeken en je begrijpt het overduidelijk nog steeds niet.
  10. Kerm geen onzin uit a.u.b. Als jij je cookies wist, kan de forum software nooit weten dat het een eerder gebruikt toestel betreft. Dan is het dus een 'nieuw' toestel. Er is ook totaal geen reden om de forum software cookies te wissen, want die zijn functioneel. Doe je dat wel, dan leef je maar met het ongemak of ze je die optie uit.
  11. Ik kan alleen adviseren verder te kijken dan je eigen neus lang is: Die optie is er voor JOUW veiligheid. En Ja, als je cookies wist, is jouw toestel steeds een 'nieuw' toestel. Logisch toch?
  12. Gisteren geweest, maar het was een beetje een teleurstelling. Het waren nog maar 1,5 hal en er stond vrijwel alleen firber optic spul en (network)endpoints. Nauwelijks broadcast en nauwelijks switching. Hier en daar een chinees satelliet standje. Er wordt met grote namen als Juniper en Fortinet geschermd, maar die stonden er dus zelf helemaal niet. Dat was gewoon een Duitse distri met een kale verkoop-stand zonder hardware.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...