Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

24285 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 23.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 11 reacties
    • 3.8k weergaven
  1. SKY UK kaart onder NewCS

• 13 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.2k weergaven
    • 152 reacties
    • 114.2k weergaven
  2. G-Share protocoll

• 6 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 11 reacties
    • 11.6k weergaven
  3. [MATRIX REL] UCAS op Matrix Reloaded

• 10 reacties
    • 4.8k weergaven
  4. g-share protocol

• 14 reacties
    • 16.4k weergaven
    • 36 reacties
    • 19.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.7k weergaven
  5. [ASTON] Aston Seca V1.05 werkt niet in Smart MX04 HDCI

• 6 reacties
    • 4k weergaven
    • 14 reacties
    • 8.4k weergaven
  6. [CD CAM] LED Tv met CI+ icm CD??

• 5 reacties
    • 3.7k weergaven

• Ok Sprietje,de diepte is berekend volgens een formule .die is 95 cm als ik het herinner...we gaan verder proberen..in het voorjaar.
    • Veel te groot voor een goed rendement op de KU-band. De hoge band zal nog slechter uitpakken dan de lage band.
    • Met enige regelmaat krijg ik een HDD terug met de tekst defect. Nu heb ik op mijn computer een stukje software EaseUS Partition Master  waar ik die harddisk mee test en op zich gaat dat prima maar computer uit HDD inbouwen en aansluiten Computer weer aan software laten draaien computer weer uit HDD weer uitbouwen computer weer aan   en als je er dan 3 achter elkaar moet testen is dat niet echt handig.   Nu zie ik ook van die docking stations die je gewoon op de USB poort aansluit met een eigen voeding. Wie heeft daar ervaring mee en wat is een goede?  (ik gebruik hoofdzakelijk 3,5" en een enkele keer een SSD) Vaak blijkt er nl. helemaal niets met zo'n schijf aan de hand te zijn en sommigen hebben zelfs nog 0 draaiuren op de teller staan, maar van dat uit/aan zetten en in/uitbouwen krijg je wel het heen en weer. Dus ben op zoek naar een goed docking station waar ik een HDD zo in kan schuiven en als die er is betere software om zo'n HDD te testen (kunnen zien of men zo'n HDD heeft laten vallen is nl. ook wel handig)      
    • die zijn ruitvormig ,hoogte 6 mm en breedte 3mm
    • Is deze laatste foto genomen van je 3 meter-schotel? Dan ben ik bang dat die ongeschikt is voor de KU-band omdat de mazen te wijd zijn. Hoe groot zijn die in de breedte en de hoogte? Maak ook eens een foto van de lnb. Weet je hoe groot de f/D-verhouding is? Meet de afstand van de voorzijde van de lnb tot aan de schotel. Ik heb toch ook de indruk dat de lnb niet is het centrum van het brandpunt staat maar er onder waardoor het eigenlijk en beetje een offsetschotel is. Je hebt de positie van de lnb zelf maar even grofweg bepaald.
  • Nieuwe aanmaken...