Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

1. viaccess-in-irdeto

• 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 6 reacties
    • 233 weergaven
  2. nieuwe SCT key public

• 7 reacties
    • 469 weergaven
  3. nagra

• 6 reacties
    • 507 weergaven
  4. mediaset

• 2 reacties
    • 279 weergaven
  5. Sexview en Viacces all cam

• 9 reacties
    • 358 weergaven
    • 1 reactie
    • 317 weergaven
  6. geen beeld op pathe sport

• 0 reacties
    • 308 weergaven
  7. Vershil irdeto4.6ci+4.7ci

• 4 reacties
    • 601 weergaven
  8. AlphaCrypt 1 2

• 19 reacties
    • 1.3k weergaven
  9. Ook bij conax ecm's?

• 1 reactie
    • 358 weergaven
  10. Ombouwen van een Vp2 naar een VP20

• 2 reacties
    • 438 weergaven
  11. Galaxis geen PW, wel V**CC*SS?

• 1 reactie
    • 521 weergaven
  12. D**PSPACE 9

• 2 reacties
    • 487 weergaven
  13. via ci module,welke?

• 4 reacties
    • 535 weergaven
  14. Irdeto op GW kaart

• 1 reactie
    • 276 weergaven
  15. Sexview en SCT 1 2 3

• 44 reacties
    • 3.5k weergaven
  16. Edit orginele kaart

• 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  17. philps 5816 op zwart met C+

• 8 reacties
    • 387 weergaven
  18. Sexview : most wanted key public

• 4 reacties
    • 287 weergaven

• Je zult waarschijnlijk wel gaan merken dat die nieuwe lnb's niet gaan passen voor de Astra 19,2 - 23,5 - 28,2. Ze komen te ver van elkaar af te staan hart op hart. Gebruik de ALPS-lnb van de Hotbird dan voor de Astra 28,2-positie en gebruik voor de Hotbird de nieuwe lnb. Dan past het wel. Maar maak die ALPS-lnb's eens goed schoon. De koppen zitten vol aanslag. Die aanslag houdt vocht vast en vocht dempt het signaal behoorlijk.  
    • Ik kan zeer binnenkort aan de slag zodra mijn moeder van internet provider veranderd is.   Het betreft Sonos One boxen die enkel via wifi werken en op haar mobiele telefoon ingesteld staat.   Alles is eenvoudig om te zetten, behalve de Sonos One. Iemand heeft dat een aantal maal voor haar gedaan, maar die weet het niet uit te leggen, laat staan een stappenplan op papier te zetten.   Weet iemand hoe ik dat voor mijn moeder aan kan passen zodat het weer werkt?   Ze heeft een Samsung A55 mobiele telefoon waarmee ze de zenders op de 2 Sonos One boxen kan aanpassen, al staan daar slechts 2 radiozenders op geïnstalleerd staan.   Wifi van de mobiele telefoon is eenvoudig aan te passen, maar hoe dat werkt met de Sonos One boxen weet ik tot op heden helaas niet.   Misschien later kijken of deze op een iPad in te stellen is, echter eerst via haar mobiele telefoon, maar hoe maak ik de Sonos One boxen wijs dat ze met een ander netwerk moeten communiceren?
    • En met welke programma's ga je opnemen?   Volgens mij gaan de meeste vlaamse apps niet toestaan dat je opneemt.   trouwens die 32 Gb wordt ook gebruikt dor de apps zelf. Veel ga je niet kunnen opnemen   mvg
    • Ik denk dat die site al 10 jasr niet meer geupdate is, maar al jij er 1 weet te vinden die het daadwerkelijk doet voor die prijzen, zou ik het heel knap van je vinden.
    • Voor wat betreft de kwaliteit van de printer zeker, maar hij is te klein voor wat ik ermee will maken.
  • Nieuwe aanmaken...