Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24288 onderwerpen in dit forum

1. Programmeren Goldcard

• 1 reactie
    • 2.4k weergaven
  2. seca keys augustus

• 8 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. +F1

• 5 reacties
    • 605 weergaven
  4. network i.d ???irdeto paketten

• 0 reacties
    • 853 weergaven
  5. TPS VIACCESS also on MEDIAGUARD

• 6 reacties
    • 700 weergaven
  6. canal+ vlaanderen en wallonie

• 5 reacties
    • 927 weergaven
  7. auto no date

• 9 reacties
    • 812 weergaven
  8. 24C16

• 5 reacties
    • 2.5k weergaven
  9. Goedkope seasons

• 8 reacties
    • 813 weergaven
  10. PGMx - Italy-German-etc....

• 0 reacties
    • 451 weergaven
  11. Hex 16F84

• 1 reactie
    • 2.2k weergaven
  12. hoe verder????

• 3 reacties
    • 766 weergaven
  13. irdeto

• 1 reactie
    • 405 weergaven
  14. waar vind ik SECA keys?

• 6 reacties
    • 412 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.8k weergaven
  15. Aston cam met Viaccess?

• 5 reacties
    • 2.3k weergaven
  16. genulde krt

• 5 reacties
    • 950 weergaven
    • 3 reacties
    • 426 weergaven
  17. gegroet jongens

• 4 reacties
    • 442 weergaven
  18. ATTENTIE TEEBEE

• 5 reacties
    • 627 weergaven

• Na jaren met tevredenheid een LG Plasma te hebben gehad (niet HD) en de VU+ Solo2 als ontvanger zijnw e jaren geleden overgestapt op IPtv van KPN en later Freedom (Canal+) en sinds kort is de TV vervangen door een LG Oled 4K TV.   Nu wilde ik de VU+ updaten naar de laatste OpenPli en dat gaat fout. De machine is al een tijd uit productie, support wordt minder en eigenlijk gebruik ik 'm alleen als media speler. Nu twijfel ik tussen 2 opties: Sat receiver met OpenPli ondersteuning sual tuner (ivm gemonteerde LNB) en 4K support (TV) Mediaplayer 4K en wired   Voor een Sat receiver dacht ik dan aan een VU+ Uno 4K, maar de verkrijgbaarheid is slecht. (in elk geval als ik ga zoeken vind ik 1 bedrijf met een voorraad van 1), maar een ander apparaat mag ook, mits OpenPli 'm maar ondersteund. Voor een media speler ben ik nog aan het neuzen, ik weet nog niet waar de voorkeur naar uitgaat. In geen geval Apple, maar dan lijk NVidia het enige alternatief (als ik heel snel zoek). Qua prijs maakt het niet echt of ik voor een satbox of de NVidia TV pro ga. (Dan liever een paar tientjes extra uitgeven voor een satbox)   Iemand nog tips/inzichten?
    • APP TV lijkt dan wel goedkoper maar dan moet je ook onbeperkt internet hebben, en met APP TV heb je maar "1 pakket", dus geen gratis satelliet zenders! 😔  
    • Mensen, ik kan dit domme gezwets niet meer langer uitstaan.  Er zijn andere dingen die veel belangrijker zijn.  Tot ziens. 
    • na zijn overlijden, de drummer van Blondie kon wel echte een beat overbrengen    
  • Nieuwe aanmaken...