Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24286 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  1. TPS open!

• 10 reacties
    • 6.1k weergaven
  2. [Matrix Reborn] Smart Card staat op oude datum

• 7 reacties
    • 2.7k weergaven
  3. (dreambox500s) Hoe krijg ik m'n smartcard werkend?

• 0 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 15 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 7 reacties
    • 4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

IrD2 welke Ontvangers/Cams wel en welke niet? 1 2 3 4 11

• Sat4all vriend
    • 157 reacties
    • 351.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.9k weergaven
  4. Vertaal tabel Seca

• 4 reacties
    • 3.1k weergaven
  5. [sky uk op dm800hdpvr]

• 10 reacties
    • 8.1k weergaven
  6. XCAM in CT5000c

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. X-Cam Orion te gebruiken voor Digitenne?

• 3 reacties
    • 1.9k weergaven
  8. Sky Italia geruchten

• 2 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven

• Vergeet niet dat aan het begin van de oorlog in 2022 het Kremlin een aantal pogingen heeft gepland Zelensky uit de weg te ruimen. De marionet hadden ze al klaar staan.   Kennelijk ligt dat draaiboek er nog steeds, want Trump gaf immers de afgelopen weken te kennen Zelensky ook weg te willen hebben. Hij zou maar 4% steun van de bevolking hebben. (Poetin-narratief!) Twee-eentje met Poetin, zo lijkt het.
    • Beste @hcfreak, Je hebt keurig alle instellingen overgenomen, maar..... je hebt nu wel een 4k UHD ontvanger. Dus probeer eerst nog eens de 1080P resolutie in te stellen?   Als dat werkt dan ga ik nog kijken hoe ik je verder kan helpen om ook goed beeld te krijgen met 2160P. Wellicht is nu ook een aanpassing van de EDID voor je HD-Fury splitter/scaler nodig.   Het kan soms even duren voor ik reageer, mijn schermtijd is beperkt door een oogafwijking.
    • Wat een onvoorstelbaar smerig stuk power play. Mensonwaardig gewoon. Wel passend bij een dictator zoals we ze kennen. Maar zou Zelensky er ook op zijn teruggekomen als de bikkelharde chantage met wapens er niet was geweest? Varken... Ik moet me elke keer bedwingen in mijn hoofd te denken wat je zegt ben jezelf.
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13° Oost: CHANNEL Name: "AWE" Provider: "MuxIP" TRANSPONDER 11355, V, 27500 8PSK FEC 3/4 13.0°E (0130 - Eutelsat Hot Bird 13F/G) VIDEO 4:2:0 1920x1080 50fps 3824kbps 16:9 IDs NetwordID: 318 TransponderID: 801 ServiceID: 1510 PIDs Video: 5101(H.264) Audio: 5102 - eng (AAC-ADTS) PCR: 5101 PMT: 5100 Teletext: 0 Astra 3B/C - 23,5°Oost: radio "Pyramida" is gestopt op 12.363 v 29.500 fec 3/4 8PSK ASTRA 19,2° Oost: radio "OUI FM" is gestopt op 12.285 v 29.700 fec 2/3 8PSK bron: https://www.medienboardonline.de
    • Ik vermoed dat het draaiboek voor het schouwspel/toneelstukje van afgelopen zaterdag al veel langer klaar lag. En dat "direct betrokken" (Poetin, Orban) veel minder verbaasd waren dan de rest van de (helaas naïeve) wereld. De waarheid werd omgedraaid: Trump las Zelensky de les, en framede achteraf dat Zelensky te ver ging.   Die grondstoffendeal zou best een valstrik en springplank kunnen zijn geweest om de situatie te creëren waar we nu in zitten: Poetin de vredesduif en Zelensky  de oorlogszuchtige. (Door het Kremlin  met  "varken" aangeduid.)
  • Nieuwe aanmaken...