Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Is seca 2 gehackt? Reacties gevraagd!

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.2k weergaven
  1. infinty en eid-identiteitskaart

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 21 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 9 reacties
    • 3.4k weergaven
  2. seca 2 hack? 1 2

• 18 reacties
    • 12.6k weergaven
  3. swi bestand waar mee openen

• 2 reacties
    • 3.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  4. Dracon twin i.c.m. laptop

• 2 reacties
    • 737 weergaven
    • 12 reacties
    • 10.6k weergaven
  5. T-Rex/ T-rex supermodule 1 2

• 20 reacties
    • 6.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
  6. Diablo cam light vraag

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  7. Stealth 1.74 1 2

• 21 reacties
    • 2.6k weergaven
  8. Xcam /Orion3000 nieuwe Firmware

• 10 reacties
    • 3.6k weergaven
  9. Magic Modul Updaten met Fun?

• 1 reactie
    • 984 weergaven
  10. nieuwe cas7,9

• 0 reacties
    • 771 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  11. Fortec star Ultra icm Diablocam

• 2 reacties
    • 673 weergaven

• Ik neem veel via de EPG op, daarnaast continu timeshift aan.    En veel muziek luisteren via Roon met Tidal.   Ik heb ook een streamer met reclamevrij Youtube. Ik neem veel via de EPG op, daarnaast continu timeshift aan.    En veel muziek luisteren via Roon met Tidal.   Ik heb ook een streamer met reclamevrij Youtube.
    • Doet de reciever ook dienst om het geluid van de VU weer te te geven tijdens het tv kijken?    Zo ja, dan sluit je best de VU op de reciever aan via HDMI sec. Als je dan via de afstandsbediening van de reciever de ingang kiest, zou je de belangrijkste functies moeten kunnen bedienen?    Zo werkt het hier toch met mijn dreambix en Onkyo reciever.    Mvg
    • probeer eens en tweedehands logitech harmony reeks 600 te vinden want die programmeer je zelf
    • Sat4all heeft een database van iets meer dan 7GB, dus je hebt om de database in RAM te laden al 8GB nodig. Om het systeem een beetje soepel te laten draaien is 12-16GB RAM dus niet overdreven veel.   Disk space minimaal 200GB, we zitten nu al op 168GB incl de lokale backups van de afgelopen 5 dagen.   CPU minimaal 4 cores.   Traffic +/- 600GB per maand.   Voor de mailserver zijn minimaal 1 CPU core, 6GB RAM en 50GB diskspace genoeg.   Voor die beide ben je bij een beetje fatsoenlijke VPS aanbieder zo 125-150 euro incl. btw per maand kwijt en daarvoor kan ook 1u colocatie huren en dan heb ik een vele malen sneller systeem (en jullie dus een snellere site).   Los daarvan vertrouw ik de meeste VPS-aanbieders niet om de AVG gevoelige data van 30.000 sat4all gebruikers te hosten. Ik regel de beveiliging en toegankelijkheid van het systeem liever zelf.  
    • Zoals jij het vertelt zijn er al 4 en zou DIGI de 5de zijn. Laat BASE erbuiten want BASE is al 9 jaar geleden overgenomen door Telenet.
  • Nieuwe aanmaken...