Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

• 9 reacties
    • 2.6k weergaven
  1. Stealth 1.73 is uit

• 7 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 862 weergaven
    • 27 reacties
    • 8.1k weergaven
  2. T.Rex module herstellen

• 12 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.8k weergaven
    • 7 reacties
    • 1k weergaven
  3. Probleem Reborn en C+ kaart

• 10 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 19 reacties
    • 9.7k weergaven
    • Sat4all vriend

goldcard maar een te groote eeprom

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 5.9k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.9k weergaven
  4. Predator en INXTC

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
    • 9 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 10 reacties
    • 2.8k weergaven
  5. Irdeto2 icm NewCS en WinCSC

• 3 reacties
    • 3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
  6. cerebro card wat wel en niet?

• 1 reactie
    • 3.3k weergaven

• Je wilt dus gewoon een verbinding maken met de HDD van een andere ontvanger? Kan volgens mij gewoon via een van de opties in netwerkverbindingen.
    • Hallo,   Ik sta op het punt om 2 Google streamer 4K te bestellen ( als ze weer voorradig zijn tenminste ) En deze ook af en toe te gebruiken om zaken op te nemen. Nu vroeg ik me af in welke extensie wordt er daarop opgeslagen? En kan men die naar bv een pc streamen om daar dan te ontdoen van oa reclame? Die doe ik normaal via de VU+ toestellen maar wil dat graag met die streamers gaan doen. Bijkomende vraag, als ik tijdens het maken van opnames o^de VU+ ook data heen en weer stuur van en naar die VU+ is er geen enkel probleem wat opnemen betreft. Zou dit bij de Streamer ook zo zijn of toch niet samen doen? Verder, heeft er al iemand ervaring met het installeren van sommige Belgische zender app's want dat wil bv niet lukken als ik me in Portugal bevind. Als deze in België worden geïnstalleerd werkt alle perfect. Dus ook het kijken hier in Portugal. Dus, ervaring met de Streamer 4K?????
    • Astra 3B/3C - 23,5° Oost: 12285 V 30000 2/3  "Espreso TV HD"  Ook op deze satelliet is de zender FTA gestart.  
    • Misschien een rare titel, maar ik heb er niet meteen een betere. Wat is e bedoeling? Een aantal VU + ontvangers hier op verschillende plekken in huis ( in een bekabeld netwerk ) zodanig instellen of van een app voorzien at ik in de ene kamer ook kan kijken wat er op de schijven van de andere staat aan opnames, en natuurlijk die ook kan weergeven op een toestel dat niet fysiek verbonden is met dat bepaald tv toestel. Kort door de bocht ik wil in de slaapkamer naar iets kijken wat op een VU+ in de zitkamer is opgeslagen.
    • Achteraf ben ik blij dat ik deze printer niet gekocht heb want er zijn de nodige problemen mee, maar ook de magneto x is geen perfecte keuze.   De printer print waanzinnig snel, maar de software en ook o.a. de optionele behuizing is niet optimaal en vergde de nodige verbeteringen. Binnenkort een review.
  • Nieuwe aanmaken...