Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

1. Predator 310 is uit

• 5 reacties
    • 843 weergaven
  2. matrix revolution c+ kaart

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 947 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

betaal kanaal lek

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 17 reacties
    • 2k weergaven
  3. Predator 3.09 is uit

• 10 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Dragon cam proggen

• 3 reacties
    • 620 weergaven
  5. xtreme huci 6500

• 5 reacties
    • 2.9k weergaven
  6. Versie Irdeto2 kaart

• 4 reacties
    • 1.8k weergaven
  7. x cam of premium

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. predator 308 cabo fix

• 13 reacties
    • 1.3k weergaven
  9. premiere op titanium *DELETED*

• 3 reacties
    • 653 weergaven
    • 0 reacties
    • 845 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  10. Xcam=key update en card update???

• 0 reacties
    • 718 weergaven
    • 7 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.6k weergaven

• Dus mijn vermoeden was waar dat die Philips-tv een stuk minder gevoelig is dan die M7-satellietontvanger en die M7 ontvanger is al een drama. Ter compensatie zorgen ze er voor dat de koper voor de gek wordt gehouden door alle signaalwaardes 100% te geven. Ik vraag me wel eens af wat er nu eigenlijk wel goed aan Philips is?
    • Logeeradres in Nederland en een vaste woonadres in PL? Ik weet ook niet hoe ze het doen maar zie wel hetzelfde maar ook dat deze Polen om de zoveel weken op vrijdag rond de middag al richting Polen rijden en op maandag weer terug zijn. In de Duitse polis die mijn dochter nu heeft staat echter ook weer dat als ze langer dan 3 maand in het buitenland is met de auto (mogelijk gaat ze een half jaar stage lopen in Zwitserland) de verzekering dan geen schade meer uitkeert in het buitenland.   Weet wel dat (dat is inmiddels al wel weer 20 jaar geleden) de overbuurjongen werkte in Duitsland en daar ook een auto van de zaak had gekregen en bij hem stond regelmatig de (dacht de douane) op de stoep om opheldering te vragen over de Duitse kentekenplaten.
    • Sprietje,die is besteld ,maar pas maandag levering ,dus morgen een nieuwe pvc houder erin ,die heb ik nog liggen ,nu snap ik het wel ,schotel goed afgeregeld en geen goede ontvangst ,tegen dat de tv de drie transponders heeft herkend en de kanalen heeft ingeladen ,is de lnb terug 4/5 mm gestegen / gezakt aan de achterzijde ,met het kabeltje van de satfinder te monteren op de lnb duwde ik dus de koppen naar beneden zonder te merken ,afstellen alles ok ,kabel terug in de lnb en die gaat dan stilletjes terug zakken ...de m7 is dus veel minder gevoelig aan mindere afstelling ...
    • Ik weet niet hoe het kan maar ik ken  diverse mensen die zonder gekheid al zeker 15 jaar in NL werken bij dezelfde werkgever met een vaste aanstelling en een vast woonadres die toch rondrijden met een PL kenteken. Iets met mazen in de wet misschien?
    • Als ze belasting gaan betalen hebben ze toch ook meer rechten? Misschien weet @Codxhier meer van. Voor de duidelijkheid, ik discrimineer niet en heb nooit last van buitenlanders.
  • Nieuwe aanmaken...