Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24286 onderwerpen in dit forum

1. Welke Dragon cam progger ?

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  2. Nieuwe titanium-emu

• 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
  3. elektro technische tekening programma

• 6 reacties
    • 14.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 853 weergaven
    • 9 reacties
    • 933 weergaven
    • 9 reacties
    • 837 weergaven
    • 11 reacties
    • 2.7k weergaven
  4. Xcrypto 123 is uit.

• 6 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. freezes bij Matrix REV 2.21

• 1 reactie
    • 759 weergaven
    • 10 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.3k weergaven
  6. TAQ keywissel

• 1 reactie
    • 2.6k weergaven
  7. polsat op dragon

• 0 reacties
    • 880 weergaven
  8. C+ pakket bij ird 1->2 kaartwissel

• 4 reacties
    • 1.4k weergaven
  9. Irdeto cam met fun?

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  10. X-Cam pay tv kanalen,

• 10 reacties
    • 1.7k weergaven

• Zwaarder Hardware, hoeveel kilo dan? Mijn telefoon van 120 gram doet ook android 14 en ipTV al naar gelang ik geabonneerd heb.   Dit is echt een flauwekul topic aan het worden. Voor de pure lol die croma eraan heeft.      
    • Voor een paar merken is er inderdaad wel een vraagteken. @gerrit B Maar de Dodge RAM diesel die veel stoere handwerkslieden hebben is dat puur USA import. Het is ook een onverstandige handelsoorlog volgens de meeste economen; die veel verliezers zal kennen onder de producenten en werknemers van hen.
    • Als je het mij vraagt, weet ik het ook niet 100%. Maar wat ik weet, is dat je zo'n radio natuurlijk zou moeten hebben die meerdere golflengten kan ontvangen ten tijde van NOOD   Als de bom valt (met desbetreffende EMP) zal er niet veel meer functioneren, ofwel je hebt die apparaten in een kooi van Faraday bewaard en nadien pas in gebruik genomen. Een Koelkast is zo een kooi. niet wegens de koeling maar wegens de metalen behuizing rondom.   Daarom ook mijn posting:  https://www.sat4all.com/forums/topic/382515-powerpack-aansluiting-voor-ham-radio-enof-transistor-radio/ En wellicht dat die uitzendende partij (die ons goedgezind is) ook een EMP proof zendinstallatie heeft om ons te informeren wat en waar het snode gevaar gaande is.            
    • 7°E 11480 V 6666 3/4  ID: Service 01
    • Ceesv, die draaiden wel niet op Android, dat is wel andere koek. Voor het ogenblik is het duidelijk te merken dat Enigma2 op zeer weinig geheugen draait, niettegenstaande de prijs geen probleem meer is. Daarentegen kent Enigma2 wel problemen.
  • Nieuwe aanmaken...