Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

1. Xcrypto 122 Cabo fix

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. mrv met ucas3.1

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. Mrev2.22 is uit van HB

• 11 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 546 weergaven
  4. help met freecam2-019

• 4 reacties
    • 2.6k weergaven
  5. XCRYPT voor gewoon en Orion ?

• 3 reacties
    • 939 weergaven
  6. WLTDO files schrijven lukt niet

• 6 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 23 reacties
    • 3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. CAS2 EN FUNKAART LUKT NIET

• 3 reacties
    • 660 weergaven
  8. Levensduur Matrix Reloaded

• 12 reacties
    • 2k weergaven
  9. cabo vraag

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  10. no right to watch this program 1 2

• 16 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 844 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.4k weergaven
  11. Sky viewing card

• 10 reacties
    • 3k weergaven
  12. cas2 interface met add-on

• 1 reactie
    • 838 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.4k weergaven
  13. Premiere START is FTA

• 4 reacties
    • 2.3k weergaven

• Beste mensen,    In mijn contract staat dat ik een glasvezel aansluiting heb,maar in werkelijkheid is dat gewoon een kabelverbinding.Van de internet aansluiting naar de modem loopt een utp kabel en geen glasvezel kabeltje.   In mijn contract staat:glasvezel 50 mbs,maar het is geen glasvezel maar kabelverbinding. De huidige snelheid van internet is wel rond 70 mbs.   Moet ik dit accepteren?Ik heb het idee,als ik boven of in de tuin ben zwak verbinding heb.   Graag uw hulp
    • Hallo allen,    Ik wil Ziggo en Nlziet op mijn smart tv installeren.Volgens mij is mij smart tv te oud. Is er een mogelijkheid om deze apps toch op mijn smart tv te installeren?Nu moet ik via mijn telefoon kijken.   En kan het via usb stick?   Alvast bedankt
    • @el renegade en in belgie is proximus de snelste, dat is onlangs uitgeroepen door test aankoop.
    • Het mooie cristal light beeld is toch heel mooi ,en in 9 jaar nog nooit een defect gekend ,mijn vorige een lg was na 6 jaar al op ..en gevoeliger dat weet ik eigenlijk niet ,de schotel staat al 7 jaar met die triple erop er zat eerst een dubbele in dus ik moest dan niets afstellen ,gewoon de trippel erin en klaar ,misschien heb ik indertijd de schotel afgesteld met een doorgezakte lnb ? Ik had toen nog geen satfinder en stelde de schotel af op een draagbaar tvtje dus moest geen coax uit de lnb draaien of op draaien ...ach morgen wassen we dat lnb varkentje en de Philips zou het moeten doen ,wordt dus vervolgd ,en op al de decoders die ik al gehad heb scheelt de signaal aanduiding soms veel ,en weet u misschien raad ,ik heb nog een dsr 8141 liggen die naar fabrieksinstellingen is gezet ,en nu blijft die hangen in opstart ,die wil eerst updaten ...maar ik dacht dat de laatste update in 2014 was ,is daar nog iets mee aan te vangen ? 
    • Dus mijn vermoeden was waar dat die Philips-tv een stuk minder gevoelig is dan die M7-satellietontvanger en die M7 ontvanger is al een drama. Ter compensatie zorgen ze er voor dat de koper voor de gek wordt gehouden door alle signaalwaardes 100% te geven. Ik vraag me wel eens af wat er nu eigenlijk wel goed aan Philips is?
  • Nieuwe aanmaken...