Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

1. FIRMWARE UPGRADEN

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  2. dom dom dom

• 3 reacties
    • 1.6k weergaven
  3. skycrypt ook met 6IN1

• 13 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. Aston dood??

• 0 reacties
    • 726 weergaven
  5. Update Jokercam in laptop

• 1 reactie
    • 540 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. MR 1.091

• 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 914 weergaven
    • 2 reacties
    • 547 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  7. Matrix Rev

• 6 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 895 weergaven
  8. sex.tv irdeto2 met dreambox

• 10 reacties
    • 5.3k weergaven
  9. conax + sky italia

• 14 reacties
    • 3.6k weergaven
  10. mr 1090

• 2 reacties
    • 884 weergaven
  11. joker cam programeren

• 2 reacties
    • 584 weergaven
  12. Kan abnamro smart mouse titanium programeren?

• 4 reacties
    • 963 weergaven
  13. Yep Conax for MM

• 7 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 15 reacties
    • 4.9k weergaven

• Ik las eerder op een Duits forum dat 100 km oostelijk van Istanbul de ZDF transponder ook nog prima werkt. De contouren lopen midden over Turkije en dat land is wel even wat groter dan Nederland.
    • Het staat je helemaal vrij voor deze onwetenschappelijke benadering te kiezen. Ik zeg niet dat ik het allemaal weet. Maar ik hoop nog de leeftijd te bereiken dat deze redenering is ingehaald door niet meer te ontkennen veranderingen. Daar zal ik niet blij van worden maar het is blijkbaar hoe mensen denken en niet handelen naar kennis die er gewoon was. Nogmaals herbouwen is duurder dan voorkomen.
    • Heb verleden week mijn C-schijf moeten vervangen na een serieuze crash. Helaas nergens een backup van mijn vorige programma's gedaan en alles opnieuw moeten installeren.Zo ook DVBDream, deze draait terug prima maar helaas heb ik geen backup van het "chlist.chl" up to date bestand.Kan nergens een deftig bestand vinden die recent is met de satellieten van 60,0°E tot 60,0°W. Iemand die een dergelijk bestand even kan doorsturen van zijn DVBDream directory? Mag uiteraard via PM. Hartelijk dank bij voorbaat.                  
    • Een goede Turkse vriend van mij ontvangt de ARD HD transponders perfect met een schotel van 90 cm. in Istanbul.  Heb net even met hem gebeld. 
    • Zelfs op een Raspberry Pi is het mogelijk, zoals b.v. Rocrail maar dat was de vraag niet eigenlijk.
  • Nieuwe aanmaken...