Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 797 weergaven
    • 1 reactie
    • 532 weergaven
  1. aston 1.5

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  2. TPS Kanalen

• 7 reacties
    • 3k weergaven
    • 6 reacties
    • 997 weergaven
  3. Geen beeld meer op Polsat 13E ??

• 4 reacties
    • 972 weergaven
    • 2 reacties
    • 885 weergaven
  4. Mogelijkheden Dragon cam ?

• 2 reacties
    • 644 weergaven
    • 10 reacties
    • 2.5k weergaven
  5. Link naar hoe keys updaten MR

• 4 reacties
    • 736 weergaven
    • 15 reacties
    • 1.4k weergaven
  6. Aston modul

• 1 reactie
    • 567 weergaven
  7. Hoe MR via laptop programmeren ?

• 4 reacties
    • 496 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. Hoe prog ik een CAM

• 6 reacties
    • 1.6k weergaven
  9. mastera 11 op WXP?

• 8 reacties
    • 2.1k weergaven
  10. matix reloaded

• 8 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. dragon cam

• 3 reacties
    • 722 weergaven

• Mimisiki, we geloven dat je nu hard begint door te slaan. Uw woorden waren "Ik ga geen gratis review schrijven..." . Nou ja daar doe je mee zoals je wil,  als je er financieel voordeel mee wil halen vinden wij en met ons de staat, hou je aan de gangbare regels (wettelijke). Wat betreft het bestuderen van de firmware, deze is openbaar te downloaden van de Rebox website, en neen we bezitten deze ontvanger nog niet. Om er één te bestellen moeten we terug in het land zijn. Wat betreft AI, neen alle denkwerk komt nog uit onze eigen koker. Lang geleden hebben we in MS Access 2.0 enkele databases gemaakt die nogal wat programmatie bevatten. Nu zou je het AI kunnen noemen. Wat betreft de app op GSM, via Wifi of Bluetooth zou je wel degelijk de Rebox kunnen bedienen, zoals gebeurt in Webif.
    • Deze RbxTV App is specifiek voor deze STB ontwikkeld. Staat ook uitsluitend op de R****x server. Een ander Androïd device (zoals een GSM) kan daar niks mee. Ik heb ook een beetje (boel) het idee dat ik bedot wordt…. Waarom?   Eerst de gewone vraag over de Rebox 8401 UHD (niks mis mee) Ik regel zo’n box en test ermee Dan ‘moet’ ik een review schrijven, wordt meteen even beticht van winstbejag En als kers op de taart compleet ‘out of the blue’ heeft de TS plots de firmware van de 8401 UHD onder handen genomen?? M.a.w. hij HEEFT dus ook zo’n box!   Gezien de zinsopbouw verdenk ik zelfs de invloed van AI (ChatGPT)   Ik ga me hier even afzijdig van houden..
    • Dan zou ik ook maar niet naar Rotterdam the Haque airport gaan vliegen. Is ook nog een heeeeel eind fietsen voordat je in Den Haag bent.🤢
    • Dat moet je Sprietje vragen. 
    • Precies dat bedoel ik. Volgens mij kun je meerdere satellieten op 2 graden van elkaar hangen die dezelfde frequenties gebruiken maar om en om een andere polarisatie hebben. Zoals bijvoorbeeld op 115 t/m 139 graden west.   Ook niet met schilderstape?
  • Nieuwe aanmaken...