Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

• 15 reacties
    • 3.5k weergaven
  1. hash 0065 ??

• 3 reacties
    • 3.8k weergaven
  2. Ander ID Ticket 1 2

• 24 reacties
    • 3.7k weergaven
  3. mr opgrade met fun 6

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  4. [verwijderd]

• 2 reacties
    • 667 weergaven
  5. meerwaarde dragon cam ten opzichte van Magic cam

• 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. Veranderingen op Thor (conax)

• 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  7. welke programmer en kaart

• 1 reactie
    • 911 weergaven
  8. upload probleem met usb kabel naar compoort

• 1 reactie
    • 557 weergaven
  9. Dragon Module in Nextwave 2500C

• 0 reacties
    • 283 weergaven
  10. omschakeling hashtabel CSD 1 2 3

• 30 reacties
    • 10.8k weergaven
  11. cyfra+

• 8 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 12 reacties
    • 2.6k weergaven
  12. MR1081 gesignaleerd 1 2 3 4 8

• 119 reacties
    • 37.1k weergaven
  13. MultiPro Usb

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  14. X-cam firmware 1 2

• 17 reacties
    • 6.8k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 998 weergaven
  15. MM/MR

• 1 reactie
    • 635 weergaven

• We? Uit hoeveel mensen besta je?
    • Mimisiki, we geloven dat je nu hard begint door te slaan. Uw woorden waren "Ik ga geen gratis review schrijven..." . Nou ja daar doe je mee zoals je wil,  als je er financieel voordeel mee wil halen vinden wij en met ons de staat, hou je aan de gangbare regels (wettelijke). Wat betreft het bestuderen van de firmware, deze is openbaar te downloaden van de Rebox website, en neen we bezitten deze ontvanger nog niet. Om er één te bestellen moeten we terug in het land zijn. Wat betreft AI, neen alle denkwerk komt nog uit onze eigen koker. Lang geleden hebben we in MS Access 2.0 enkele databases gemaakt die nogal wat programmatie bevatten. Nu zou je het AI kunnen noemen. Wat betreft de app op GSM, via Wifi of Bluetooth zou je wel degelijk de Rebox kunnen bedienen, zoals gebeurt in Webif.
    • Hi, Ik heb hier 2 lijnen. 1. Een voip lijn, geconfigureerd met een grandstraem ata 2. Een gsm adapter die gsm signalen overbrengt naar een vaste lijn, met rj11. Ik heb gezocht dit te doen zonder centrale, omdat dit algauw 200€ kost, om het op een andere manier te doen. Helaas, vindt ik niet iets buiten een telefooncentrale.  Maar misschien zijn er leden die het wel weten. Zo moet ik niet met 2 telefoon meesleuren.
    • Deze RbxTV App is specifiek voor deze STB ontwikkeld. Staat ook uitsluitend op de R****x server. Een ander Androïd device (zoals een GSM) kan daar niks mee. Ik heb ook een beetje (boel) het idee dat ik bedot wordt…. Waarom?   Eerst de gewone vraag over de Rebox 8401 UHD (niks mis mee) Ik regel zo’n box en test ermee Dan ‘moet’ ik een review schrijven, wordt meteen even beticht van winstbejag En als kers op de taart compleet ‘out of the blue’ heeft de TS plots de firmware van de 8401 UHD onder handen genomen?? M.a.w. hij HEEFT dus ook zo’n box!   Gezien de zinsopbouw verdenk ik zelfs de invloed van AI (ChatGPT)   Ik ga me hier even afzijdig van houden..
    • Dan zou ik ook maar niet naar Rotterdam the Haque airport gaan vliegen. Is ook nog een heeeeel eind fietsen voordat je in Den Haag bent.🤢
  • Nieuwe aanmaken...