Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24285 onderwerpen in dit forum

1. Funcard met Secom300 file

• 9 reacties
    • 2.4k weergaven
  2. Funfile 5 in 1

• 10 reacties
    • 539 weergaven
  3. mk op irdeto

• 2 reacties
    • 427 weergaven
  4. freek

• 7 reacties
    • 389 weergaven
  5. PBM aanpassen

• 2 reacties
    • 417 weergaven
  6. ppv events

• 1 reactie
    • 420 weergaven
  7. Hoe zit dat nou met ORBIT?

• 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. nagravision

• 3 reacties
    • 673 weergaven
  9. Wissen GW card humax

• 2 reacties
    • 515 weergaven
  10. iemand?

• 3 reacties
    • 385 weergaven
  11. seca cam 1.03

• 5 reacties
    • 485 weergaven
  12. Heeft Viaccess ook masterkeys?

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  13. beeper.kijk,,,,,,

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  14. kloon probleem

• 2 reacties
    • 636 weergaven
  15. VISIOPASS

• 0 reacties
    • 311 weergaven
  16. Pace 501 / goldwafer

• 3 reacties
    • 397 weergaven
  17. Via MOSC software gezocht

• 7 reacties
    • 970 weergaven
  18. Aparte files voor Freecam?

• 4 reacties
    • 366 weergaven
  19. Handleiding proggen

• 0 reacties
    • 403 weergaven
  20. Fun kaart AT90(P1)

• 1 reactie
    • 1k weergaven

• Astra 2E/F/G - 28,2°E  11686 V 23000 2/3 ID: 55330 Testbeeld met EPG: This is Ramazan TV HD Türksat 3A/4A/5B/6A - 42°E  11425 V 30000 2/3  ID's: AL QURAN AL KAREEM en AL SUNNAH AL NABA Astra 4A - 4,8°E  12130 V 27500 3/4  ID's: WE-UKRAINE+ en /////PRYAMIY
    • Dat is allemaal leuk,  maar laat ze dan een footprint publiceren zodat hun klanten en kijkers weten waar ze aan toe zijn.   
    • Waar komen toch ineens al die IPTV "aanbieders" vandaan?
    • Ik was vandaag nogmals bij de "buurvrouw", ze gebruikt nu reeds 3 naanden de Canal Digitaal App, maar ze mist de Duitstalige zenders. Ik heb dan haar Sat receiver terug erbij aangesloten op de TV, en nu kom ik tot de ontdekking dat alle zenders op Astra 23 perfect werken, maar alle Duitstalige zenders op Astra 19 zijn niet meer te ontvangen. Level is 80 tot 90, quality is 0. Iemand een idee wat dit kan zijn ? De Sat receiver was een 3 maanden niet aangesloten, en de LNB en kabel zou in orde moeten zijn want die is dan weer gedeeld met de Sat receiver van haar buurvrouw. En die heeft alle Duitstalige zenders. Ter info, de Sat receiver is een SAB combo geloof ik, en ze heeft er nog de originele Canal Digitaal kaart insteken, die na een minuut na aansluiting van de receiver weer beeld en toon gaf, enkel op de Astra 23.
    • Slightly Off-Topic   Ziggo wil naar IPTV omdat dit alleen werkt op hun netwerk! Je móet dus Ziggo Internet+TV (minimaal) hebben. Om die reden is de VOD mogelijkheid bij hun CI+ modules ook recent uitgeschakeld. Via hun Cloud hebben ze volkomen controle over je opnames. Er wordt zelfs reclame in al je opnames ingevoegd….   Alles om totale controle over je kijkgedrag te krijgen…   Persoonlijk blijf ik weg van die systemen. Sterker nog: als losse kaarten niet meer bestaan stap ik zeker niet over…
  • Nieuwe aanmaken...