Ga naar inhoud

De energietransitie

Alles over zonne-energie, windenergie, waterstof, warmtepompen, etc

125 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Einde halogeenlamp. 1 2 3 4 6

• Sat4all vriend
    • 80 reacties
    • 7.3k weergaven
    • Sat4all vriend

solar Power systeem forum? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 64.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.4k weergaven

• In oscam.conf moet ook wat staan m.b.t. het updaten. Ik dacht dit: [dvbapi] enabled = 1 au = 1 user = dvbapiau   Ik heb in de reader voor mijn TVV kaart bij auprovid niks staan. In een oude config van een reader voor een CanDig kaart staat auprovid = 00006A   In je reader staat caid fout, dit moet je erin zetten: caid = 0100 ident = 0100:00006C   (Uiteraard ident = 0100:00006A voor CanDig).   en ik heb:  mhz = 500 cardmhz = 369  
    • Ik was toevallig vanavond ook bezig met die stream van RN7. Zal morgen deze eens proberen.  Kan je me ook vertellen hoe je deze hebt gevonden?  Ik heb nl. nog meer omroepen waar ik geen werkende stream van de website kan halen voor in de Enigma2 receiver.
    • In de lijst van Hans staan wel streams van RTP, maar bij mij doen ze het maar 10 seconden. Maar misschien ligt dat aan mijn receiver/configuratie.
    • oscam.user ? Daar zie ik toch het volgende staan : [account] user                          = dvbapiau au                            = 1 group                         = 1   en oscam.server : AU disabled is niet aangevinkt, en AU Provid is leeg ..... wat moet ik daar invullen ? "set provider ID to use the right reader for auto AU" - hmmmm snap ik niet, ik zit in de reader configuratie dus moet oscam toch weten wat de juiste reader is voor die kaart ?  
  • Nieuwe aanmaken...