Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7032 onderwerpen in dit forum

1. ...

• 9 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 8.6k weergaven
  2. Penthhouse HD- fta 9 oost

• 0 reacties
    • 2.9k weergaven
  3. zenderlijst voor technisat scotel

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.1k weergaven
  4. Verhuizing EURO1080HD

• 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 22 reacties
    • 10.8k weergaven
  5. YLE HD 0.8 W FTA.

• 6 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. ROTANA op BADR 4

• 2 reacties
    • 6.9k weergaven
    • Sat4all vriend

tune failed bij rotanaclip,music 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 14.6k weergaven
  7. Basket Belgian Lions FTA

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. TRT1 geen beeld

• 3 reacties
    • 1.2k weergaven
  9. Spaanse zenders TDT

• 7 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 769 weergaven
    • 0 reacties
    • 741 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. Is 7° west, NileSat 102 zwakker geworden?

• 9 reacties
    • 1.3k weergaven
  11. Sport 1.2 FTA op 23,5E

• 1 reactie
    • 660 weergaven

• Ja dat is met Jutta Leerdam ook. Iedereen kan er op spelen, maar alleen Jack Paul mag het.
    • Zo te zien zou dat boxje dat kunnen doen, maar lees je even goed in op de verkoopsite of ik gelijk heb en hoe dat werkt met (bijvoorbeeld) VLC.
    • Daar kan ik het image downloaden, het ging mij alleen om de plugin. Gevonden in een forum bericht op dezelfde website.
    • Verstappen checkt in z’n hotel in en doet valet parking:   https://www.facebook.com/share/v/15dL9pkdpU/?mibextid=UalRPS
    • Ook proficiat aan Verstappen met het behalen van zijn vierde titel. 🏆   Maar ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om in deze topic te melden dat wij in Belgenland sinds middernacht ook een wereldkampioen in de internationale motorsport rijk zijn. In Japan kroonden Thierry Neuville en zijn co-pioloot Martijn Wydaeghe zich tot wereldkampioen in de "FIA World Rally Championship Rally".🏆   Thierry is de eerste Belg  ( en ook in de lage landen ) ooit die daarin slaagde. Co-piloot Martijn is een rasechte West-Vlaming en streekgenoot , het maakt het plaatje volledig af. Ik ga er geen nieuw topic op het forum over openen want op een bericht van een simpele Belgische wereldkampioen zal er toch geen Hollander reageren. Ook België kleurt vandaag in de motorsport als een regenboog. 😁   https://sporza.be/nl/2024/11/18/historisch-thierry-neuville-is-eerste-belgische-wereldkampioen-rally-na-crash-van-concurrent-tanak~1731929558820/
  • Nieuwe aanmaken...