Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7033 onderwerpen in dit forum

1. Kwaliteit BVN astra1

• 4 reacties
    • 1.7k weergaven
  2. Wie heeft 1 HD nog?

• 2 reacties
    • 635 weergaven
  3. Hoe is Film 1 HD te ontvangen?

• 1 reactie
    • 650 weergaven
  4. select kino weg?

• 3 reacties
    • 834 weergaven
  5. Astra 3 :Luxe Tv / Één HD

• 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 10 reacties
    • 8.4k weergaven
  6. Big L International 1 2

• 26 reacties
    • 14.2k weergaven
  7. Zenders van C Sat verhuist

• 3 reacties
    • 2k weergaven
  8. Az Tv 1 via Turksat 3A

• 2 reacties
    • 712 weergaven
  9. Zenders op 31.5 west

• 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Channel4: welke regio?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. Geen Radio 1 meer.

• 2 reacties
    • 643 weergaven
  11. Griekse televisie

• 7 reacties
    • 6.5k weergaven
  12. ABSOLUTE RADIO

• 2 reacties
    • 777 weergaven
  13. settingslijst

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  14. World Movies

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
  15. Settinglijst (Humax 5400) Motor

• 0 reacties
    • 672 weergaven
    • 0 reacties
    • 548 weergaven
    • 9 reacties
    • 39.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.5k weergaven

• Ha, super actie! Er waren dus nog wat dB'tjes uit te slepen. Hoe zit het daar met de kans op regen die dit laat uitvallen? Ik kan mij voorstellen dat het veel gunstiger is dan in Nederland wat dat betreft.
    • hoeveel signaal heb je trouwens op astra 3 en heb je de zenderlijst al eens terug in gescand anders misschien lnb eens nakijken of die nog goed staat
    • Bedankt voor je reactie. Het regenkapje zit bij alle LNB's wel goed, maar na zoveel jaren kan er toch wel vocht in zitten. Het betreft denk ik de kabel van LNB naar disecqschakelaar, want de zenders via de overige LNB's komen normaal door.
    • Als je vocht in de coaxkabel hebt, kun je dat zien. Als je een paar centimeter van de coax af knipt en je haalt de binnenader er uit, dan moet die glanzend koperkleurig zijn. Is er vocht in gekomen dan is de middenader mat. Door steeds een stukje van de kabel af te knippen, kun je zien hoe ver het vocht in de kabel is gelopen. Tja, en op een gegeven moment wordt de kabel te kort en zul je een nieuw moeten plaatsen. Heb je wel het regenkapje van de lnb omlaag getrokken?
    • Beste satvrienden, sinds een aantal weken heb ik last van blokvorming in het beeld. Soms wel en soms niet. Ik vermoed dat ik misschien last heb van vocht in de coaxkabel. Het vreemde is, dat  het probleem zich hoofdzakelijk bij de Nederlandse kanalen voordoet, dus die op de Astra 3. Normaal heb ik wel eens last met flinke regen, maar nu dus ook als het droog is. Wat zouden jullie adviseren. De kabel tussen de LNB en de disecqschakelaar vervangen, of toch misschien maar alles vervangen, inclusief de coaxkabel die naar binnen gaat? En zo ja, is er een bepaald soort coax die beter is?
  • Nieuwe aanmaken...