Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7042 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Finland - Servie vanavond 18h15

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 907 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.5k weergaven
    • Sat4all vriend

Innsat TV (Austria) (Astra 19 gr oost)

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 708 weergaven
  1. NRJ Hits FTA op Astra 1 2

• 15 reacties
    • 6.3k weergaven
    • 10 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. Private spice

• 0 reacties
    • 951 weergaven
    • 1 reactie
    • 3.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 843 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. Settings Maxplus

• 1 reactie
    • 688 weergaven
  4. BBC Prime Hotbird

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  5. Settings AD3000IP draaibaar

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. Ajax - AZ

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 551 weergaven
    • 3 reacties
    • 8.2k weergaven
  7. Aquavision

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven

• Uh wattu?   Ik respecteer zelfs ook onbenullige (n) die nog niet helemaal gezien hebben of ervaren hebben wat ideologieën aan schade aanbrengen tussen mensen onderling. Vandaar dat het duidelijk gesteld moet worden dat opheldering en correcte informatie geven de enige manier is opdat dergelijke onbenullige mensen lering ervan kunnen nemen. Als ze dat niet willen dan houdt het op. Het hebben van een mening is veel minder belangrijk dan het hebben van juiste informatie en sociale standaards. Waarbij het laatste niks met links te maken heeft. Maar dat begrijpen veel mensen niet meer. Asociaal begrijpen ze beter.
    • Ik schreef dat de lange gebogen lnb-arm lastig is mee te nemen in een caravan of camper, niet dat hij lastig te monteren was. Verder schreef ik dat de meeste schotels een offset van 26 graden hebben. Zet de schotel dus verticaal (waterpas tegen de voorzijde) en maak zelf met viltstift een markering bij 26 graden. Zet daarna de schotel op een elevatie van 30 graden, de elevatie die je nodig hebt voor de Astra 23,5 in de Ardennen en zoek de satelliet. De skew van de lnb moet op -7 graden staan, zie hoek bijlage, dus lnb rechtsom gedraaid als je achter tegen de lnb aan kijkt.  
    • Een paar zijn er, dat klopt, maar, dat zegt helemaal niets over de mening / opvattingen van de grote groep die die partij steunt. Net zoals echte echt overtuigde ex communisten in onze Nederlandse linkse partijen niets over de normale linkse kiezers zegt.   Een Fascist is overigens heel wat anders dan een neo nazi.   Ik hou niet zo van dat schelden uit linkse hoek. Respecteren dat anderen een andere opinie hebben is belangrijk. Opvallend weinig demonstraties van de rechterkant dat die enge linkse partijen verboden moeten worden...     
    • Zullen die Beijers niet leuk vinden. Die hebben hun eigen koning.
    • Ik weet beslist zeker dat er heel wat NEO-nazi's in die AfD lid zijn, Björn Höcke mag je volgens de rechter een Fascist noemen. Dat is een feit. En wat dat deel van Duitsland betreft vanaf einde W.O.II was dat communisme door de Sovjet Unie opgelegd en niet vrij gekozen door de bevolking daar.   Ik heb er een tijd gewoond en die naargeestige "maandag avond demonstraties" zijn de oproep geweest in 2013 14 15 16 om zich weer te durven tonen als Fascist. En ze liepen er inderdaad rond hoor, tijdens die demonstraties met hun hakenkruisen en vlaggen.
  • Nieuwe aanmaken...