Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7042 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 701 weergaven
  1. Thaise tv zenders op welke satelliet

• 6 reacties
    • 14.6k weergaven
  2. Marokkaans sportkanaal op HB 1 2

• 23 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  3. Ryder Cup FTA te ontvangen?

• 1 reactie
    • 621 weergaven
  4. Gezocht settinglijst en software Fortec Star FSVACI-9900AP

• 1 reactie
    • 568 weergaven
    • 5 reacties
    • 2.1k weergaven
  5. BBCi (interactieve Kanalen)

• 1 reactie
    • 663 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. Total TV ...W2 at 16.0°E

• 6 reacties
    • 777 weergaven
  7. Zijn er speciale Vis zenders?

• 7 reacties
    • 2k weergaven
  8. op zoek naar CDS EPG-tabel

• 2 reacties
    • 754 weergaven
  9. Lyngsat niet meer actueel

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. Extreme recente settings lijst kan iemand deze plaatsen

• 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 609 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. Reality Zone op Astra 2

• 3 reacties
    • 920 weergaven
  12. Settinglijst Humax?

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 634 weergaven

• Bedankt, ik leer op die manier wel weer wat bij! Bewondering voor de mannen die dit allemaal bedachten en er mee gewerkt hebben. Tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje en denkt dan vrijwel nooit na over de techniek erachter, we vinden het normaal dat we met iedereen kunnen communiceren waar hij/zij ook is, maar dat was ruim honderd jaar geleden wel anders.    Doet mij denken aan het verhaal van de Californian, waar de marconist 's avonds zijn apparaat uitzette en naar bed ging. 10 minuten later raakte de Titanic die vlak bij voer de ijsberg, en de Californian heeft vrijwel de hele nacht vrij dichtbij gelegen en kwam niet te hulp. Als er toen mobieltjes en satellieten waren...    T B
    • was inderdaad makkelijk en weer iets geleerd. Erg bedankt, de zenders krijg ik op mijn scherm (bij installeren plugin OScam werd er niet eens naar een reader gevraagd)   Laatste vraag: ik ben 23 keer door alle menu items heengelopen maar ik krijg niet gevonden hoe ik PIP uitschakel Ik krijg nu een klein plaatje links bovenin het scherm te zien van de betreffende zender. ik neem dat je de PIP kunt uitschakelen en dat dat het is. Maar waarin het menu? 
    • Vandaag heb ik, met succes, een 80cm vervangen voor een 1.20cm. Omgeving Hersonissos, kreta. Signaal was 9.8dB en nu 12.8dB . Dus een aanzienlijke verbetering.  
    • 19,2°E  11649 V 7200  DVB-S2 8PSK FEC 3/4  ID: SWR Narrengericht  (D556)  HD  4:2:0 19,2°E  11664 V 7200  DVB-S2 8PSK FEC 3/4  ID: SWR Narrengericht  (D556)  HD  4:2:0   https://www.swr.de/fastnacht/baden-wuerttemberg/stockacher-narrengericht-2025-100.html
  • Nieuwe aanmaken...