Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7035 onderwerpen in dit forum

• 10 reacties
    • 2.1k weergaven
  1. INXTC TV en XPLUS TV

• 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 4 reacties
    • 680 weergaven
  2. Vectone (india)??

• 1 reactie
    • 533 weergaven
  3. Euro1080 van de paal ?

• 0 reacties
    • 629 weergaven
    • 4 reacties
    • 709 weergaven
  4. Een settingslijst voor een neotionbox 1000S

• 0 reacties
    • 584 weergaven
    • 0 reacties
    • 573 weergaven
    • 8 reacties
    • 2.2k weergaven
  5. Wat is er met Classic FM TV gebeurd?

• 10 reacties
    • 1.5k weergaven
  6. Welke ID heeft Equidia Pro ??

• 2 reacties
    • 1.6k weergaven
  7. Ontvangt iemand de pelicula en 4TV (Mex) op 43°W

• 9 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. AUB Help me met Sailing Chanel

• 4 reacties
    • 945 weergaven
  9. Arrow Jazz FM op Sirius

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

sat gerelateerde vraag geen offtopic

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  10. Israël Plus op W2 16 Oost

• 5 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Testcard Canal+ Hilversum

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 12 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. France 3 regionaal op Atl Bird 3?

• 4 reacties
    • 754 weergaven
  12. Nile Sports is nu FTA

• 0 reacties
    • 580 weergaven

• Als je dit plaatje bedoeld, daar zie ik toch echt een kabel-aansluiting in:
    • Hoewel ziekenhuizen een behoorlijke breedband wifi hebben, is deze op internet verkeer niet bedoeld om patiënten breedband internet aan te bieden, als je een audio verbinding kan opzetten mag je al blij zijn.   Ik heb 3 weken in 2023 in een ziekenhuis gelegen waar Ziggo er uit gegooid is, daarvoor moest er een nieuw systeem geïnstalleerd worden waardoor ik naar een beperkt aantal zenders via een tablet van het betreffende ziekenhuis kon kijken. Lijkt mij een dure grap voor een ziekenhuis dat elke patiënt een iPad tablet in gebruik had, die waren dan ook volledig geblokkeerd om er iets anders mee te doen en niet bruikbaar buiten het ziekenhuis, daarna zouden ze voor de verpleging verder ingezet worden, echter was ik toen al weer thuis.
    • Die ben ik via Google tegen gekomen, die worden in Nederland toch helemaal niet ondersteund? Daarbij als ik de achterkant via foto's op het internet bekijk, dan denk ik dat het een satelliet ontvanger is, terwijl meneer het als DVB-C ontvanger gebruikt, maar door vervanging door een NEXT overbodig is geworden.   Hij had last van ontvangst problemen met de NEXT van Ziggo, echter krijg ik opnieuw een telefoontje zodra het door de winkel waar hij een nieuwe TV gekocht heeft opnieuw ingesteld is, want anders kon ik het zo ophalen.   Ik denk dat meneer satelliet en DVB-C door elkaar haalt, maar zeker weet ik het niet, hij is er zo stellig van overtuigd dat het voor ontvangst van Ziggo is.   Ik wacht het af, ik kan het niet op afstand zien.  
    • Als ik aan een DVB-C ontvanger denk en iemand heeft het over een 2500, dan denk ik aan een 5200, een 5500 zou ook nog kunnen.
    • Heb je het over DVB-C of DVB-S ontvangers?
  • Nieuwe aanmaken...