Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7035 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 754 weergaven
    • 0 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 598 weergaven
    • Sat4all vriend

CMT

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 827 weergaven
    • 1 reactie
    • 550 weergaven
  1. Spike TV

• 3 reacties
    • 1.8k weergaven
  2. Classic FM

• 6 reacties
    • 770 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 571 weergaven
  3. BBC Interactive 1 2

• 22 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 734 weergaven
  4. IDTE5400

• 0 reacties
    • 532 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  5. ESPN

• 2 reacties
    • 535 weergaven
    • 0 reacties
    • 690 weergaven
    • 0 reacties
    • 696 weergaven
    • 8 reacties
    • 2.4k weergaven
  6. Sky

• 2 reacties
    • 984 weergaven
  7. ARABSAT en SIRIUS

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  8. eutelsat w3

• 2 reacties
    • 794 weergaven

• Reviews gemaakt door de leverancier of fabrikant kunnen nooit objectief zijn. Ze hebben er teveel in te verliezen. Jij hebt een Rebox ter beschikking gekregen, ook dit kan je bril een beetje kleuren. Voor het ogenblik zijn wij nog altijd 100% objectief zelfs als we er één kopen. Voor wat we tot hiertoe te weten zijn gekomen lijkt het mij een goede koop.
    • Nu het met de smartreader goed loopt heb ik wel de tijd om er rustig naar te kijken en zaken te testen.  
    • Ik ga zeker geen gigantische review schrijven. Dat is verder de taak van de leverancier. Mijn bevindingen gaan regelrecht naar Rebox. Ik woon er praktisch naast..
    • Ik kan het niet meer testen helaas.. Ik heb 10 kaarten onder OScam draaien nu met de VU+Ultimo 4K. Op de DM920 nooit problemen gehad...
    • Ik ben niet de enige met dit "probleem" blijkt wel.   https://www.google.com/search?q=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&client=firefox-b-d&sca_esv=579fa9cb7f57f8d8&ei=RcyEZ-C9E5b-7_UP45-xmAc&ved=0ahUKEwig9LKvofKKAxUW_7sIHeNPDHMQ4dUDCA8&uact=5&oq=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiMVdhcm5pbmc6IG5lZWRlZCB0cnkgbnIgMiwgbmV4dCBFQ00gaGFzIHNvbWUgZGVsYXkyBhAAGBYYHki_KFCNE1iNE3ABeACQAQCYAVSgAZoBqgEBMrgBA8gBAPgBAvgBAZgCAqACWsICCxAAGIAEGLADGKIEwgILEAAYsAMYogQYiQWYAwCIBgGQBgKSBwEyoAfiAg&sclient=gws-wiz-serp  
  • Nieuwe aanmaken...