Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7041 onderwerpen in dit forum

1. programmalijst

• 3 reacties
    • 772 weergaven
  2. kanaal cartoonnetwork/ TCM

• 1 reactie
    • 999 weergaven
  3. Radio station ID-T 1 2

• 15 reacties
    • 1.9k weergaven
  4. Noordzee FM

• 0 reacties
    • 477 weergaven
  5. Freq MTV 2 voor Extreme.

• 2 reacties
    • 660 weergaven
    • 0 reacties
    • 982 weergaven
    • 0 reacties
    • 728 weergaven
    • 0 reacties
    • 871 weergaven
    • 0 reacties
    • 464 weergaven
  6. USA Fox Channel

• 1 reactie
    • 873 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 564 weergaven
    • 1 reactie
    • 515 weergaven
    • Sat4all vriend

Zone Plate

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 853 weergaven
  7. XXX KANALEN ???

• 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 541 weergaven
  8. fox sport

• 1 reactie
    • 554 weergaven
    • 0 reacties
    • 595 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. kanalenlijst

• 3 reacties
    • 820 weergaven

• opgelost    eindelijk gevonden   Ga eerst naar de Bluetooth-instellingen van je box: • ... Druk tegelijkertijd op de Menu + OK-toets totdat de afstandsbediening in de lijst met te koppelen items verschijnt (+/- 5sec).    
    • Ik neem aan dat je voor DVDFab ook instructie video's hebt en of handleidingen waarbij je de resolutie en de fonts voor ondertiteling kunt aanpassen.  
    • Ik denk dat we dan een Groningse Revolutie gaan zien.   Bovendien denk ik dat men veel te weinig kennis heeft van zo'n gasveld en wat er gebeurd met gas oppompen of iets anders ervoor in de plaatst te brengen. De schade is niet eens afgewikkeld. En wie betalen daar eigenlijk aan mee? WIJ allen. Wie weet er meer van?   En dan wegens de energieprijzen krijg je meutes op straat met fakkels en spandoeken die wel roeptoeten maar van toeten of blazen geen weet hebben. https://www.ad.nl/politiek/kabinet-krijgt-waarschuwing-meer-gas-opboren-is-risico~aab58abab/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F   Ook gisteren nog bij "dit is Tijs" zegt Omtzigt nog iets zinnigs over de bestaanszekerheid. We kunnen die niet noodzakelijke vliegreizen achterwege laten of duurder belasten met de kerosine tax. En we halen inderdaad de belastingdruk weg van die energie contracten voor huishoudens.   p.s. 1 of 4 maal vliegen naar Alicante staat niet in de grondrechten van een mens vermeld. Alleen wel in CorenDom hun reclame. Het zal er zo warm gaan worden dat men er niet eens heen wilt gaan weldra.
    • Hoi, Ik heb de Formuler Z11 Pro MAX - Bluetooth Edition en heb de bt even uitgeschakeld omdat ik iets wou testen. Nu weet ik niet hoe ik die weer kan activeren. Ik zie het niet meer in het menu staan. Iemand enig idee?
    • Nee, ik heb de boeken gekopieerd, en het probleem is dat ze niet op de tolino blijven, zogauw ik de USB kabel verwijder zijn ze weer weg van de tolino. Ik heb gisteren met mijn Windows 10 laptop geprobeerd en juist hetzelfde. Dus kan het eigenlijk enkel de tolino zijn, of wat ik deze morgen dacht mischien de kabel ? Dat zag mij er een telefoonkabel uit, niet de originele tolino kabel maar of dat wat uitmaakt ???
  • Nieuwe aanmaken...