Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7037 onderwerpen in dit forum

1. probleem Astra_Hotbird settings

• 2 reacties
    • 2.7k weergaven
  2. problemen met settings

• 0 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. Klasse Eric

• 0 reacties
    • 591 weergaven
    • 0 reacties
    • 631 weergaven
    • 1 reactie
    • 704 weergaven
  4. Humbox 4.1 - Block-name functie

• 0 reacties
    • 787 weergaven
    • 1 reactie
    • 913 weergaven
  5. engels zenders/ BBC 1&2

• 7 reacties
    • 1.4k weergaven
  6. DiSeQc 12V of 0V ??

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  7. ESP russia/Hallmark russia

• 0 reacties
    • 575 weergaven
  8. ORT internationaal

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  9. belgen?

• 3 reacties
    • 540 weergaven
  10. Russiche radio stations

• 7 reacties
    • 2.7k weergaven
  11. VH1 Telstar 11, 37.5 west

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  12. freq.canal+

• 1 reactie
    • 939 weergaven
  13. Muziekzenders humax

• 1 reactie
    • 905 weergaven
  14. paarden koersen verhuist naar.....

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 627 weergaven
  15. hindoestaanse kanalen ontvangen?

• 4 reacties
    • 3.1k weergaven
  16. zenderlijsten van de diverse satellieten

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven

• https://tv-sound-monitors.philips.com/s/article/What-to-do-if-the-TV-channels-are-scrambled-or-the-CI-module-is-not-recognized-by-the-Philips-TV-1655104657205?language=nl_NL   het is al jaren bekend dat niet alle modules ( noemt men een CI-CAM) zomaar werken in TV's van verschillende merken en verschillende modellen of die CI-Cam gecertificeerd is voor CDS en TVV is daarbij nevenzaak Het TV toestel moet ook gecertificeerd zijn. Bovenstaande link geeft reeds te kennen dat er dergelijke problemen bestaan met oudere Philips TV toestellen.   Dat was de kern van mijn opmerking. En of er daarmee ook signaaltechnische problemen kunnen ontstaan kan ik niet zomaar beantwoorden. Maar het begint wel met die certificering.    
    • TV is goed lijkt me, dus dan vermoed ik dat de betreffende uitgang van de triple LNB niet helemaal lekker is. Wissel even de kabels om dus de TV op een andere uitgang en de M7 box ook.  Als het probleem dan wel of niet  mee verhuist weet je waar het ligt.    En ik bedenk nu zojuist even iets, CD/TVV is in mei 2024 gewisseld naar FEC 3/4, als de oude FEC 2/3 waardes nog in die TV staan ga je ook geen signaal krijgen dus wellicht moet je wat aanpassen en handmatig alles inlezen.  Maar misschien is dat het niet aangezien je schrijft dat bij het draaien van de LNB je wel signaal krijgt.        Tonski, wat heeft de module met een signaal probleem te maken ?   
    • Start11 v2.5 brings vertical taskbars to Windows 11
    • Het is een LG. Ik heb geen ervaring met een ander merk, dus kan niet vergelijken.
  • Nieuwe aanmaken...