Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85897 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 452 weergaven
    • 0 reacties
    • 424 weergaven
    • 1 reactie
    • 295 weergaven
    • 0 reacties
    • 250 weergaven
    • 1 reactie
    • 268 weergaven
    • 3 reacties
    • 356 weergaven
    • 0 reacties
    • 266 weergaven
    • 2 reacties
    • 404 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 607 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
    • 0 reacties
    • 501 weergaven
    • 3 reacties
    • 485 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 1 reactie
    • 423 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 0 reacties
    • 305 weergaven
    • 7 reacties
    • 532 weergaven
    • 1 reactie
    • 415 weergaven
    • 0 reacties
    • 267 weergaven

• Om het te voorkomen daar hebben ze ook een liedje over gemaakt. alles in de wasmachien  
    • Daar zouden ze een liedje over moeten maken. Oh wacht.    
    • De Dreambox Two biedt ook alleen maar Android 9 en biedt geen Google Play Store (is wel te patchen). Getest op mijn Dreambox Two met GPL Multiboot. Werkt naar mijn gevoel 'redelijk'. Zonder Google Playstore ben je overgeleverd aan Aptoide en dat zuigt. Er zijn wel diverse Android versies voor de Dreambox Two. Heb CoreElec en de 'standaard' GP versie geprobeerd. Ik heb er overigens wel een muis/keyboard op aangesloten anders is het niet te doen.. Mijn Dreambox Two heeft ook Linux Debian aan boord. Zo kan ik een prima OSCAM compileren (Niet dat het voor mij nog enig nut heeft).   De Dreambox Two is naar mijn weten nergens meer te koop (tweedehands via eBay en Kleinanzeigen ook maar mondjes maat). Als je een paar maanden kan wachten kun je de mijne krijgen. Ik heb hem dan niet meer nodig.  
    • Inderdaad als deze ontvanger niet kan geleverd worden met CI-SLOT valt hij uit de boot. De bedoeling van de nieuwe USB CA-decoder is wel degelijk om zijn configuratie via de firmware te laten gebeuren maar in de overgangsperiode zal via de plug-ins een extra driver moeten toegevoegd worden.(of een update van de firmware) Zo gaat het nu eenmaal, en die appelen en peren, waar haal je die uit. Spijtig hij voldeet bijna aan alles, waarschijnlijk ook te weinig ram voor Android. De enige echte kandidaat is de Dreambox Two, als iemand weet waar hij te krijgen is, laat het weten.
  • Nieuwe aanmaken...