Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85899 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 354 weergaven
    • 1 reactie
    • 291 weergaven
    • 0 reacties
    • 242 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
    • 0 reacties
    • 367 weergaven
    • 0 reacties
    • 276 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
  1. Sodexo

• 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 1 reactie
    • 293 weergaven
    • 1 reactie
    • 333 weergaven
    • 1 reactie
    • 897 weergaven
    • 1 reactie
    • 255 weergaven
    • 1 reactie
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 319 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
    • Sat4all vriend

F1 : GP van Rusland (Sochi)

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 554 weergaven
    • 1 reactie
    • 653 weergaven
    • 0 reacties
    • 257 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven

• Maak je niet druk om het blauwe randje wat je ziet. Dat is heel normaal. Ik heb veel Viega Pexfit en Viega Smartpress aangesloten en dit ziet er gewoon goed uit.   Viega heeft een controle ingebouwd, dat is het kleine gaatje in de rvs ring die je ziet. Je ziet daar duidelijk de buis achter zitten (blauw en omdat die is geschilt zie je een klein beetje wit ertussen).  Pas als je achter het kijkgaatje geen buis ziet zitten (dan heb je dus 2mm lucht erachter en kijk je tegen de messing koppeling aan, DAN zit de koppeling niet goed.   Dat je tussen de RVS ring en de witte buitenmantel van de buis een stukje blauw ziet komt omdat de buis netjes (diep, tot het einde met de schiller) is afgeschilt. Dat is goed, beter dan te kort afgeschilt, dan zou je namelijk door het kijkgaatje geen buis zien..   Nogmaals, deze zitten allemaal hartstikke goed.  
    • Ja ik heb mijn eigen triax met de beweegbare arm. En een tweedehands triax (ook met deukjes in de rand) zonder beweegbare arm.   zijn verder dezelfde maten. De tweedehands triax kwam met de triple lnb mee. 
    • Je hebt toch ook nog eenzelfde schotel met dezelfde afmetingen maar dan het oude model? Die kun je eventueel ook gebruiken.
    • https://www.telegraaf.nl/nieuws/630431171/chromecast-doet-het-bij-veel-mensen-niet-meer-google-werkt-aan-oplossing   Google laat weten dat het probleem zich voordoet wegens een verlopen certificaat. Google raadt getroffen gebruikers af om de toestellen te herstellen naar de fabrieksinstellingen en kondigt aan dat er later een statusupdate zal volgen met instructies om problemen te verhelpen bij gebruikers die dat wel hebben gedaan.
    • Ik kijk het wel terug wanneer ik wakker wordt. Tijden zijn de Nederlandse klok. Vrijdag, eerste vrije training: 02.30 uur Tweede vrije training: 06.00 uur Zaterdag, derde vrije training: 02.30 uur Kwalificatie: 06.00 uur Zondag, race: 05.00 uur
  • Nieuwe aanmaken...