Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85862 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

World Indoor Bowls Championships 2018

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 313 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 315 weergaven
    • Sat4all vriend

DAKAR rally 2018

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 916 weergaven
    • 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 335 weergaven
  1. Paus bezoekt Peru

• 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 2 reacties
    • 485 weergaven
    • Sat4all vriend

World Cup Schansspringen in Oberstdorf

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 266 weergaven
    • 1 reactie
    • 375 weergaven
    • Sat4all vriend

Bezoek Harry en Meghan in Cardiff Castle

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 282 weergaven
    • 4 reacties
    • 518 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 460 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 261 weergaven
    • Sat4all vriend

Cyclocross : Otegem

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 427 weergaven
    • 0 reacties
    • 445 weergaven
    • 1 reactie
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 261 weergaven

• ik ook niet maar omdat ze zo expliciet schrijven dat er geen feeds meer gaan plaats vinden op 23,5 oost, dat lijkt me dan hun eigen keuze toch. Of is er een technische beperking?    
    • Ze hadden ook een andere satelliet op die positie kunnen parkeren natuurlijk of een nieuwe lanceren.  Vermoedelijk kiest SES maar gewoon wat in hun ogen het goedkoopst uitpakt. 
    • Dit was een email van SES Astra zelf. Maar je hoeft me niet te geloven natuurlijk.
    • Ik weet de uplink frequenties van Astra 3C niet, misschien is dat al DBS band.
    • Het spiegelen via Smart View heb ik al geprobeerd. Ik krijg het beeld van de tablet op TV, dus ook als ik VPN gebruik. Het werkt maar dan kan ik ook wel op de tablet kijken als ik die toch nodig heb voor streamen. Ik ben mij al een tijdje aan het verdiepen in VPN en weet dat instellen via DNS in het modem mogelijk is, maar dat dan alle data via de VPN gaat en dat is niet nodig. Gewoon via een app inschakelen als ik het nodig heb lijkt mij dan het makkelijkste. Wat ik verder in testen heb gelezen en ook ervaren heb met gratis VPN dat de keuze in servers beperkt is, ook de hoeveelheid data is meestal beperkt en de snelheid is afhankelijk van het land van de server.   Met de adviezen die ik gekregen heb in dit topic ga ik een Android TV stick proberen. Ik houd niet zo van rommel bij de TV, dus liever geen aparte kastjes met extra kabels en draden. De kabel van de satellietschotel zit ook gewoon in de TV en niet in een losse ontvanger.
  • Nieuwe aanmaken...