Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85877 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

andre rieu 1 2

• Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 343 weergaven
    • Sat4all vriend

Wielrennen : Ronde van Turkije

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
    • Sat4all vriend

DTM + F3 + Audi TT in Hockenheim

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 1 reactie
    • 733 weergaven
    • 0 reacties
    • 478 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 554 weergaven
    • 0 reacties
    • 468 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 453 weergaven
    • 0 reacties
    • 336 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
    • 3 reacties
    • 320 weergaven
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 1 reactie
    • 289 weergaven
    • Sat4all vriend

Feestdag in Spanje

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 434 weergaven
    • 0 reacties
    • 234 weergaven
    • 0 reacties
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 249 weergaven
    • 0 reacties
    • 256 weergaven

• Reviews gemaakt door de leverancier of fabrikant kunnen nooit objectief zijn. Ze hebben er teveel in te verliezen. Jij hebt een Rebox ter beschikking gekregen, ook dit kan je bril een beetje kleuren. Voor het ogenblik zijn wij nog altijd 100% objectief zelfs als we er één kopen. Voor wat we tot hiertoe te weten zijn gekomen lijkt het mij een goede koop.
    • Nu het met de smartreader goed loopt heb ik wel de tijd om er rustig naar te kijken en zaken te testen.  
    • Ik ga zeker geen gigantische review schrijven. Dat is verder de taak van de leverancier. Mijn bevindingen gaan regelrecht naar Rebox. Ik woon er praktisch naast..
    • Ik kan het niet meer testen helaas.. Ik heb 10 kaarten onder OScam draaien nu met de VU+Ultimo 4K. Op de DM920 nooit problemen gehad...
    • Ik ben niet de enige met dit "probleem" blijkt wel.   https://www.google.com/search?q=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&client=firefox-b-d&sca_esv=579fa9cb7f57f8d8&ei=RcyEZ-C9E5b-7_UP45-xmAc&ved=0ahUKEwig9LKvofKKAxUW_7sIHeNPDHMQ4dUDCA8&uact=5&oq=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiMVdhcm5pbmc6IG5lZWRlZCB0cnkgbnIgMiwgbmV4dCBFQ00gaGFzIHNvbWUgZGVsYXkyBhAAGBYYHki_KFCNE1iNE3ABeACQAQCYAVSgAZoBqgEBMrgBA8gBAPgBAvgBAZgCAqACWsICCxAAGIAEGLADGKIEwgILEAAYsAMYogQYiQWYAwCIBgGQBgKSBwEyoAfiAg&sclient=gws-wiz-serp  
  • Nieuwe aanmaken...