Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85894 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 430 weergaven
    • Sat4all vriend

Snooker : European Masters in Boekarest

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 828 weergaven
    • Sat4all vriend

Jeugconcert uit Spanje

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 507 weergaven
    • 4 reacties
    • 551 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • Sat4all vriend

Voetbal : Club Brugge - AA Gent

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 649 weergaven
    • 1 reactie
    • 465 weergaven
    • 0 reacties
    • 512 weergaven
    • 0 reacties
    • 388 weergaven
    • 3 reacties
    • 342 weergaven
    • 1 reactie
    • 443 weergaven
    • 0 reacties
    • 420 weergaven
    • 0 reacties
    • 437 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 383 weergaven
    • 0 reacties
    • 471 weergaven
    • 0 reacties
    • 417 weergaven
    • 2 reacties
    • 643 weergaven
    • 0 reacties
    • 520 weergaven

• Jammer, ik wilde net op de loer gaan leggen.    Als je privacy belangrijk vindt, dan moet je helemaal van het internet afzien. 
    • Tja, alleen, ondanks de onzin die je veel in de media tegenkomt heeft de AfD verbluffend weinig met nazi's te maken, zou ook onlogisch zijn, in dat deel van Duitsland dat jarenlang streng communistisch was. Maar ja, het is nou eenmaal in momenteel bij want dommere links gezinden, om meningen van andereen die van hun opvattingen afwijken meteen als neo nazisme af te doen. Grappige is, dat wat rechts georiënteerde mensen zelden anderen met een wat meer linkse mening meteen voor smerige communisten uitmaken? Hoe komt dat toch? Rechts misschien toch iets verstandiger / redelijker? 
    • The Dutch Empire Strikes Back.   [Darth Vader mode] Donald, you are not a native American. Go back to where you came from.
    • @wanderer Alleen wonen er ook veel import Belgen.   p.s. @Gene 1225 colony? Dutch Empire? is fact checking ook al weg bij Wikipedia { poe hé INI MINI }
    • Goedemorgen  ,   Ik heb hier niet meer gereageerd omdat ik simpelweg nog niets meer wist.......   Inmiddels ben ik nog geen stap verder met de Maclean troep.   Ik heb dus , zoals hierboven in het topic omschreven  de stommiteit begaan om een Maclean schotel te kopen van 65 cm. Zoals gemeld in het topic is het plaatje met de punt niet aanwezig en is het zoeken om de elevatie te vinden. Nu heb ik vroeger in mijn eerste camper een schotel gehad die je van binnenuit met de hand moest bedienen en dat lukte prima.   Voor alle duidelijkheid , de schotel waar het  over gaat is een extra schotel die ik mee neem met de caravan om op te stellen wanneer de automatische schotel op het dak belemmerd word door bomen enz.   Iemand merkte op dat het een schotel is met een lange arm en lastig om te monteren maar het gaat over een verblijf van telkens minstens een maand dus maakt dat niet veel uit.   De schotel staat op een vrij stabiele driepoot waaronder ik verstelbare pootjes heb gemonteerd en bovenaan een waterpasje. Ik beschik over een satfinder .   Ik kocht een Twin LNB van Maclean met de gedachte dat de LNB en de schotel op mekaar afgestemd zouden zijn...... Op het forum hier vroeg ik uiteindelijk of deze lnb eigenlijk wel geschikt  was voor Astra 3  en dat bleek zo te zijn.   Omdat we hier in de Ardennen wonen zit er bijna overal wel een boom of een heuvel in de weg  en zeker voor de laagstaande schotel op de driepoot. Ik zocht , en vond  dus een plek waar het terrein echt open was en ging daar testen.   De automatische schotel was direct klaar met het vinden van de satelliet en dus heb ik de Maclean op de driepoot in dezelfde richting opgesteld en gezocht met de satfinder......... Noppes , geen beeld , de satfinder geeft wel signaal...!!! Dat signaal komt en gaat met het verdraaien van de schotel . Op de tv is geen signaal te zien in het menu.   Enfin , ik heb de LNB van Maclean teruggestuurd , de schotel kan niet meer want ligt hier  een jaar. Inmiddels een INVERTO  IDLB-TWNL 40 gekocht en terug de opstelling gedaan met hetzelfde resultaat , niets dus.   Zou het kunnen dat ik de screw (juiste woord ??) van de lnb moet aanpassen ? Heb dat met de handbediende schotel gehad indertijd maar dat was in Portugal...... Maar in België !!??   Dank bij voorbaat.   Rik  
  • Nieuwe aanmaken...