Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85878 onderwerpen in dit forum

1. Cihan2

• 0 reacties
    • 402 weergaven
  2. exatel

• 0 reacties
    • 311 weergaven
    • 0 reacties
    • 285 weergaven
  3. 8 West

• 0 reacties
    • 207 weergaven
  4. 16 Oost

• 0 reacties
    • 233 weergaven
  5. 16 Oost

• 0 reacties
    • 272 weergaven
  6. Digital space

• 0 reacties
    • 446 weergaven
  7. Hol 70 spacelynx

• 0 reacties
    • 540 weergaven
  8. TVN 24 Gdansk

• 0 reacties
    • 316 weergaven
  9. HR Dsng fr-6

• 0 reacties
    • 334 weergaven
    • 0 reacties
    • 220 weergaven
  10. 16 oost feed

• 0 reacties
    • 290 weergaven
    • 0 reacties
    • 276 weergaven
  11. Retevision E-19

• 0 reacties
    • 310 weergaven
  12. Bagdad feed

• 0 reacties
    • 237 weergaven
  13. 10 OOST CIHAN FEED

• 0 reacties
    • 216 weergaven
  14. 10 oost bt5

• 0 reacties
    • 179 weergaven
  15. 21,5 West NYSE

• 0 reacties
    • 225 weergaven
  16. 10 oost feed

• 0 reacties
    • 293 weergaven
  17. 12,5 west NYSE

• 0 reacties
    • 281 weergaven

• Ik meen begrepen te hebben dat met Docis 4.0 het doek voor DVB-C gevallen zal zijn, ik kan het alleen niet onderbouwen.   Wat ik Ziggo zie doen is DVB-C uitkleden, en de Ziggo app wat via IPTV werkt steeds meer aan te willen bieden i.p.v. aparte TV ontvangers als de NEXT en NEXT-mini. Als ze dat te snel doen, dan zijn ze in een rap tempo veel klanten kwijt, want dan is het voordeel van DVB-C weg. Elke nieuwe klant krijgt de keuze tussen een NEXT, NEXT-mini beide met een app, of app only wat legale IPTV van Ziggo is.   Het nadeel van een Ziggo app in TV's is dat als er iets mis gaat, dat nogal makkelijk naar de TV verwezen wordt, het is de makkelijkste weg voor de klantenservice.   Door voorlopig DVB-C samen met de Ziggo app aan te bieden, vangt Ziggo het probleem van terugkijken en VOD op, maar DVB-C zullen ze in stapjes verder uitkleden. HD-TV zal via DVB-C nog wel een tijdje blijven werken mits iemand een actieve Ziggo smartcard op naam heeft, het aanbod zal zoals naar mijn gevoel steeds een stapje terug doen worden, waardoor mensen gedwongen worden om voor elke TV een aparte NEXT(-mini) aan te moeten sluiten dan wel voor de Ziggo app te laten kiezen.   Ik wist eerst niet het verschil tussen een NEXT en een NEXT-mini, echter toen ik Ziggo aan de lijn had voor een aankomende overstap voor mijn moeder naar Ziggo, vroeg men of ze een gehoorapparaat gebruikte. De NEXT-mini heeft geen digitale audio uitgang, de NEXT heeft dat wel, al zou het mogelijk ook via bluetooth van de TV kunnen als deze dat ondersteunt.   De NEXT heeft coax nodig, de NEXT-mini een UTP kabel, toen ik zei dat de modem in de meterkast die centraal in de woning staat geplaatst wordt en dan via een UTP-kabel naar de woonkamer gaat voor ontvangst was er geen keuze dan enkel de NEXT-mini.   Is het niet dat elke aanbieder controle wilt over je kijkgedrag? Ziggo is de enige die daar nog wat mee achter loopt, ik verwacht wel dat het ingehaald zal worden zodat er meer bandbreedte voor data met uploaden zal ontstaan. Hoe minder DVB-C zenders, hoe meer bandbreedte, hoe meer controle. Als er geen klanten verlies zou ontstaan, dan waren ze direct met DVB-C gestopt.   De extra sport kanalen zitten in de Ziggo app, het is niet weg van DVB-C, maar als je meer wilt zien, dan komt het op IPTV van Ziggo neer, zo krijgen ze vooral sport klanten wel over.   Nadeel is inderdaad geen mogelijkheid om via commerciële zenders door te spoelen waar ze dan grip op hebben gekregen, het zal denk ik net zo gaan als Canal Digitaal met de overstap van Seca 2 naar Seca 3, steeds minder zenders via het oude systeem, waardoor men lichtjes naar het nieuwe systeem geduwd wordt, desnoods met een leuke aanbieding.   Wat ik overigens niet begrijp bij bepaalde commerciële zenders is dat je het programma zelf niet kan doorspoelen, dat de reclame niet doorgespoeld kan worden begrijp ik wel, maar de delen van het programma wat door reclame in stukken gehakt is niet.   Ik begrijp alleen het laatste stukje niet, of het klopt niet helemaal.   Citaat: Als losse kaarten niet meer bestaan stap ik niet over...   Dat lijkt mij juist het uiterste moment om te gaan shoppen.  
    • Toch maar blijven door bomen ..en gevonden wat het probleem is codx heeft het bij het rechte eind ,de fec waardes dus ,alle satellieten staan voorgeprogrammeerd en kan je niet wijzigen ,zoals bv bij de m7 , einde ingebouwde decoder verhaal .mvg Eric 
    • Ik denk dat een betrouwbare footprint alleen samengesteld kan worden door gebruikers ervaringen. Vooraf blijft gissen, meer als een globale veronderstelling zit er niet in. Voor de gebruiker is alleen de dekking binnen de landsgrenzen van belang, niet hoeveel overspil er in Turkije er zal zijn.
    • ik zou eens een nieuwe zenderscan laten doen, er zijn ondertussen wat Duitse zenders verwijderd en verplaatst.
    • Astra 2E/F/G - 28,2°E  11686 V 23000 2/3 ID: 55330 Testbeeld met EPG: This is Ramazan TV HD Türksat 3A/4A/5B/6A - 42°E  11425 V 30000 2/3  ID's: AL QURAN AL KAREEM en AL SUNNAH AL NABA Astra 4A - 4,8°E  12130 V 27500 3/4  ID's: WE-UKRAINE+ en /////PRYAMIY
  • Nieuwe aanmaken...