Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85862 onderwerpen in dit forum

1. NL Hol127 uss

• 0 reacties
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 503 weergaven
    • 0 reacties
    • 248 weergaven
  2. T-Systems 3/d

• 0 reacties
    • 340 weergaven
  3. Moto GP van Assen

• 0 reacties
    • 213 weergaven
  4. 16 oost irak

• 0 reacties
    • 186 weergaven
  5. Satcomservice.be

• 0 reacties
    • 359 weergaven
  6. Rai Londen

• 0 reacties
    • 427 weergaven
  7. HMG Lux2 hol1

• 0 reacties
    • 244 weergaven
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
  8. IHa il

• 0 reacties
    • 296 weergaven
  9. Coder2

• 0 reacties
    • 700 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
  10. 16 oost

• 0 reacties
    • 356 weergaven
  11. 16 oost

• 0 reacties
    • 320 weergaven
  12. feed 16 oost muziek

• 0 reacties
    • 289 weergaven
    • 0 reacties
    • 256 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
  13. 8 West

• 0 reacties
    • 220 weergaven
    • 0 reacties
    • 258 weergaven

• als al die commercielen een voorbeeld namen aan engeland dan was er geen probleem.Hier een omzet van miljoenen en daar spelen ze met miljarden omdat ze gewoon FTA zitten en sponsors hun reklame veel meer gezien word.Zie maar naar de abos op voetbal en cyclocross die massaal verminderen omdat een elite groepje zich massaal wil verrijken.Of er via hun kabel aanbod dvb-c zal blijven hangt ook deels af van de regeringsbeslissingen op een vast minimum aanbod voor iedereen dat normaal moet bereikbaar zijn
    • Ik snap die redenering niet. Als VTM en Play4 en dergelijke overkop gaan of ermee ophouden, dan zullen die ook niet meer op satelliet of IPTV zitten. Het zijn gewoon dezelfde zenders, op welk medium die ook zitten. Ik denk op dit moment ook niet dat ik nog ga geld uitgeven aan nieuwe apparatuur, maar dat geldt voor zowel kabel als satelliet. Het moment dat DVB-C dan verdwijnt, zal ik wel zien wat er op dat moment beschikbaar is. Mijn vermoeden is dat lineaire zenders gewoon zullen verdwijnen, en alles streaming en on-demand zal worden. Dat maakt mij niet gelukkig, want het zal onvermijdelijk tot hogere prijzen leiden. Ik denk ook niet dat VTM Go, VRT Max en co gratis zullen blijven. Het moment dat die lineaire zenders zullen verdwijnen, denk ik dat je rap zult zien dat er geld gevraagd wordt voor die apps. En als je dan toegang wilt tot hetzelfde aanbod (maar dan via streaming) dat je nu in één abonnement hebt, zul je volgens mij een veelvoud betalen.  
    • Altijd weer die insinuaties dat ik bij Telenet zou werken, ik krijg er wat van. Er zijn er hier die, als je niet uitgesproken negatief tegenover kabel TV bent, u automatisch al een soort handlanger van Telenet zien. Ik heb het bericht dan ook gerapporteerd.   En ik weet nu niet waarover je zegt "ben je daar zo zeker van". Heb je het over de + in CI+, of over het uitfaseren van DVB-C? Het uitfaseren van DVB-C, daarover heb ik gelezen op het userbase.be forum, waar Wyre, die blijkbaar het netwerk uitbaat, meldt dat DVB-C gestopt wordt in Q1 2030 (https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=65987#:~:text=De komende vijf jaar plant,%3A Wyre gereguleerd wholesale-aanbod)). Tegelijk meldt Telenet dat ze geen nieuwe CI+ modules, en geen DVB-C gebaseerde digiboxen en digicorders meer verkopen. Ik denk dat daarover dus geen twijfel kan bestaan.   Het andere is toch ook logisch? Als je zo'n CI+ module in je TV steekt doet hij een koppeling. Dat is bij CI niet het geval. Steek je die module in een VU+, dan heb je certificaten nodig. Dus staat de + van CI+ aan, want een gewone CI module doet geen koppeling met certificaten.   Het is mij een raadsel waarom sommigen hier doen alsof ik inside informatie heb, terwijl ik gewoon logisch redeneer met zaken die algemeen geweten zijn.
    • Gisteren (bleek later) waren er nog maar 6 clients actief van de 30. Het betreft de Fritzbox 7590. Belangrijk voor mij is dat ook mijn nieuwe tv vindt dat ik de netwerkverbinding moet controleren. De tv is de enige die zo'n melding genereert. Om een aantal cliënts te noemen; 15 Shelly's Google Nest Google Home ESP-tje  
    • het is weer december dus het haardvuur is weer terug CHANNEL Name: "SÖMINE KEYFI" Provider: "Digital Platform" TRANSPONDER 11305, V, 30000 8PSK FEC 3/4 42.0°E (0420 - Türksat 3A/4A/5B)
  • Nieuwe aanmaken...