Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85862 onderwerpen in dit forum

1. 36 oost motorsport

• 0 reacties
    • 289 weergaven
  2. 10 oost service 1

• 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 399 weergaven
  3. RTBF 1 4-2-2

• 0 reacties
    • 384 weergaven
  4. Betoging

• 0 reacties
    • 483 weergaven
  5. CH D Low

• 0 reacties
    • 300 weergaven
  6. tvn 24 gdansk

• 0 reacties
    • 336 weergaven
  7. NHK Tokyo 4-2-2

• 0 reacties
    • 294 weergaven
  8. JCS-JLM

• 0 reacties
    • 231 weergaven
  9. RTBF 1 4-2-2

• 0 reacties
    • 217 weergaven
    • 0 reacties
    • 321 weergaven
  10. NL nob3 4-2-2

• 0 reacties
    • 385 weergaven
  11. 16 oost reporter

• 0 reacties
    • 416 weergaven
  12. 16 oost reporter

• 0 reacties
    • 500 weergaven
  13. 16 oost feed

• 0 reacties
    • 271 weergaven
  14. 16 oost ch d low

• 0 reacties
    • 312 weergaven
  15. 10 oost cihan*

• 0 reacties
    • 244 weergaven
  16. Nato 10 Oost

• 0 reacties
    • 245 weergaven
  17. EBU Bagdad 4-2-2

• 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 3 reacties
    • 302 weergaven

• Bedankt voor je reactie. Het regenkapje zit bij alle LNB's wel goed, maar na zoveel jaren kan er toch wel vocht in zitten. Het betreft denk ik de kabel van LNB naar disecqschakelaar, want de zenders via de overige LNB's komen normaal door.
    • Als je vocht in de coaxkabel hebt, kun je dat zien. Als je een paar centimeter van de coax af knipt en je haalt de binnenader er uit, dan moet die glanzend koperkleurig zijn. Is er vocht in gekomen dan is de middenader mat. Door steeds een stukje van de kabel af te knippen, kun je zien hoe ver het vocht in de kabel is gelopen. Tja, en op een gegeven moment wordt de kabel te kort en zul je een nieuw moeten plaatsen. Heb je wel het regenkapje van de lnb omlaag getrokken?
    • Beste satvrienden, sinds een aantal weken heb ik last van blokvorming in het beeld. Soms wel en soms niet. Ik vermoed dat ik misschien last heb van vocht in de coaxkabel. Het vreemde is, dat  het probleem zich hoofdzakelijk bij de Nederlandse kanalen voordoet, dus die op de Astra 3. Normaal heb ik wel eens last met flinke regen, maar nu dus ook als het droog is. Wat zouden jullie adviseren. De kabel tussen de LNB en de disecqschakelaar vervangen, of toch misschien maar alles vervangen, inclusief de coaxkabel die naar binnen gaat? En zo ja, is er een bepaald soort coax die beter is?
    • Die dienst was maar een uur uit te lucht heb ik gehoord alleen zullen de domeinen wel in beslag genomen zijn. Dus mensen moeten hun URL of whatever in hun boxje aanpassen als dat al niet automatisch is gebeurd. (snelcodes) Waarschijnlijk heeft dat onderzoek wat 2 jaar heeft geduurd de burger meer geld gekost dan wat het oplevert.  Het ie inderdaad water naar de zee dragen.    Verder gaat NIEMAND mij vertellen wat ik wel of niet mag kijken, ze kunnen in de schijt zakken met hun auteursrechten.!    Zo ga ik zo meteen kijken naar de thanksgiving parade op 1 vd amerikaanse zenders gewoon omdat het kan. 
    • Net bij iemand geweest, vlakbij Hersonisos, Kreta. In de buurt van toyota lid (2km vandaan). 80 cm schotel had geen ontvangst. LNB was uit de houder. Teruggeplaatst, op het oog uitgericht (geen meter bij me), en opde RTL zenders 10dB signaal, met beeld.  NPO1 had 10,5dB.
  • Nieuwe aanmaken...