Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85894 onderwerpen in dit forum

1. 7 Oost

• 0 reacties
    • 416 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 1 reactie
    • 263 weergaven
    • 0 reacties
    • 223 weergaven
    • 0 reacties
    • 271 weergaven
    • 0 reacties
    • 270 weergaven
  2. 10 Oost Bagdad

• 0 reacties
    • 504 weergaven
    • 0 reacties
    • 362 weergaven
    • 0 reacties
    • 305 weergaven
    • 0 reacties
    • 247 weergaven
    • 0 reacties
    • 405 weergaven
    • 0 reacties
    • 303 weergaven
  3. 8 WEST

• 0 reacties
    • 237 weergaven
    • 2 reacties
    • 279 weergaven
  4. CZE001 4-2-2

• 0 reacties
    • 301 weergaven
  5. Zwemmen 4-2-2

• 0 reacties
    • 364 weergaven
  6. Wielrennen

• 1 reactie
    • 357 weergaven
    • 0 reacties
    • 218 weergaven
  7. 8 West winkel

• 0 reacties
    • 261 weergaven
  8. 1west Thor

• 0 reacties
    • 239 weergaven

• Was vergeten te vermelden dat ik met oscam 11718-emu-icam-all werk.   MJ
    • Ben hier het hele weekend mee bezig geweest. maar heb het werkend gekregen.  Ik heb 3 boxen in huis. 2x VU+solo4K en 1x VU+Ultimo4K. ik vraag niet om keys of i.d maar hoop dat ik de volgende vraag mag stellen. het Duitse pakket werkt maar is vrij instabiel. Op de ene box meer dan bij de andere.  Met name de ultimo vind ik erg instabiel.   Is hier wat aan te verbeteren? en hoe?   hulp is welkom   b.v.d  Mj
    • https://www.rtvnoord.nl/nieuws/835270/reddingsbrigades-uit-groningen-op-weg-naar-overstroomd-limburg 😜
    • Vrij logisch, ik ben een echte Dortenaar!
    • Oh maar daar ben ik het wel mee eens.  Daarom zijn die locals in de VS zo belangrijk voor die Amerikanen maar hier is de situatie natuurlijk helemaal anders. Wij hebben geen echte infrastructuur die ons voorziet van lokaal nieuws. Je hebt meer aan een whatsapp groep dan het lokale krantje of de lokale omroep. Bovendien dat ligt allemaal meteen op z'n gat. De regionale omroep hier is een zender met jaren 60-70 muziek en als er al regio nieuws is gaat het ook over 9 van de 10x over steden 45-50 KM verder op.       Ik zal je zeggen het is bijna lastiger om aan nieuws te komen uit mijn eigen directe omgeving,  dan van een land aan de andere kant van de oceaan.   En dat komt omdat men hier geen besef heeft. Journalistiek is slecht geregeld er is een hoop weg bezuinigd en wat er wel is, is van amateuristisch niveau.      Maar daarom zeg ik ook, het moet anders. En ik beweer niet dat ik overal een oplossing voor heb, maar Radio 1 terug op de middengolf is een begin. 
  • Nieuwe aanmaken...