Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85878 onderwerpen in dit forum

1. aptn Paris

• 0 reacties
    • 381 weergaven
  2. Basketbal

• 0 reacties
    • 297 weergaven
  3. Volleybal

• 0 reacties
    • 353 weergaven
    • 0 reacties
    • 377 weergaven
    • 0 reacties
    • 207 weergaven
  4. Indy 500 Feed?

• 0 reacties
    • 242 weergaven
    • 0 reacties
    • 317 weergaven
  5. willem2-feyenoord

• 9 reacties
    • 597 weergaven
    • 0 reacties
    • 696 weergaven
  6. Bagdad feed.

• 0 reacties
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 404 weergaven
  7. 8448 3/4 in de kerk

• 0 reacties
    • 300 weergaven
  8. rr feed 16 oost

• 2 reacties
    • 469 weergaven
  9. Moto GP 4-2-2

• 2 reacties
    • 479 weergaven
  10. RR feed

• 0 reacties
    • 530 weergaven
    • 2 reacties
    • 696 weergaven
    • 0 reacties
    • 601 weergaven
  11. real madrid 10 oost frt/f

• 0 reacties
    • 425 weergaven
  12. 12,5 West Golf

• 0 reacties
    • 370 weergaven
    • 0 reacties
    • 315 weergaven

• Ja moet je dus niet doen. Of je gaat ons alle details vertellen over die Philips TV en die CI module is dat model van Philips compatibel met de CI-Cam en over welke CI-Cam hebben we het hier?
    • Hallo allemaal,ik ben Eric uit Stekene heb al +- 30 jaar Sateliet tv en heb redelijk wat schotels geplaatst bij vrienden , familie...nu zit ik zelf met een probleem dat ik niet snap: Ik heb een losse m7 801 tv Vlaanderen decoder werkt 100% met de trippel lnb op astra 1/2/3 86% kwaliteits ontvangst tot zover ok.nu heb ik een ci module in mijn Philips tv met ingebouwde decoder gestoken ,gewoon om eens te proberen de tv is 9 jaar,wel als ik de kanalen inlaadt krijg je ook de ontvangst van astra 1,2,3 te zien signaal en qualiteit alles op 100% ,maar eens het kanalen instaleren is afgerond ,krijg ik op bijna geen enkel vertikaal kanaal beeld ( no signal) horizontale werken allemaal ,op astra 1&2 werken de vertikale ook dus ligt het niet aan het schakelen tussen18&14 v ,als ik de tripel naar links ip van rechts draai heb ik op de 23,5 astra 3 wel de vertikale maar dan valt ntrlk de ontvangst op de andere lnb,s weg ,dus op de losse m7 werkt alles normaal,met de ingebouwde geen vertikale kanalen op 23,5 .dus de lnb werkt ,de schotel is 100% afgeregeld ik snap er niets meer van .mvg Eric 
    • De BBB is naïever en minder anti-Russisch dan menigeen in de gaten heeft. 
    • ITV1 HD maakt nu  niet langer gebruik van de capaciteit van door Sky gehuurde transponders. Vraag me af waar de vrijgekomen slots voor kunnen worden gebruikt. Mogelijk zijn er uitstekende STV-regio's om HD te gaan, misschien voor Virgin Media Three HD.
  • Nieuwe aanmaken...