Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85862 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 311 weergaven
  1. Voetbal..Brugge-GBA

• 0 reacties
    • 398 weergaven
  2. CBS NY

• 0 reacties
    • 302 weergaven
  3. F1 feeds

• 3 reacties
    • 320 weergaven
  4. 45 oost tvn w-wa feed

• 0 reacties
    • 969 weergaven
  5. 16 oost rtl

• 0 reacties
    • 255 weergaven
    • 1 reactie
    • 448 weergaven
    • 0 reacties
    • 594 weergaven
    • 0 reacties
    • 216 weergaven
  6. Videopiu 10 oost

• 0 reacties
    • 410 weergaven
  7. NDR U2 Golf 4-2-2

• 0 reacties
    • 372 weergaven
  8. EST Tvg 1 4-2-2

• 0 reacties
    • 360 weergaven
  9. ITA-248 4-2-2

• 0 reacties
    • 429 weergaven
  10. 10 Oost Feyenoord - PSV (Voetbal)

• 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 0 reacties
    • 508 weergaven
  11. tvi-4 por 19 c1

• 0 reacties
    • 263 weergaven
    • 3 reacties
    • 445 weergaven
  12. Ajax-de graafschap

• 0 reacties
    • 358 weergaven
  13. BT Tes39 enc A

• 0 reacties
    • 419 weergaven
  14. BT Tes39 enc

• 0 reacties
    • 610 weergaven

• In tegenstelling tot FM wordt bij AM altijd de antenne input aangegeven.  Bij FM is dat ERP, oftewel antenne output. 
    • En daarom is het legitiem om te stelen  en op illegale wijze aan de zenders, content of aanbieders te komen waarvoor je moet betalen of die niet willen dat jij er in jouw gebied naar kijkt.    Hoe je het ook wendt of keert, het is pure criminele diefstal en kijken op kosten van een eerlijke ander die er wel voor betaald.    Het valt niet niet goed te praten. 
    • En dan vliegt alles buiten en kunnen ze voor mij part stikken. Ik hoop dat er nog jaren dvd's blijven bestaan. En wat met de privacy wetgeving,  zal microsoft zomaar mogen over mijn rug kijken wat ik doe op mijn pc? Al doen ze het naar verluidt nu al.
    • Stelen mag niet, maar omdat velen naar deze vorm grijpen kan zijn: Het kabel abonnement is te duur naarmate het aanbod We willen Europese zenders, die de kabelexploitanten niet aanbieden. Het huidig aanbod van de commerciële zenders is niks meer en we willen daardoor buiten de grenzen zien. En er zullen wel leden zijn, die wel nog zaken kunnen aanhalen.
    • Ik denk heel aannemelijk . Zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als op de vroegere Astra 1C op 2,0°E . Ik heb nog het ganse pakket van de VRT van toen met het frequentie plan en de transponders van de uplinks. Waren in DVB-S2 (BEL-033,BEL-064,BEL-045 & BEL-046). Ook heb ik de schotel verzien van een actuator om de elevatie te volgen , deze is er heden nog altijd op dus ik ben er op voorbereid.   In mijn hobbyruimte kan ik laten zakken of omhoog gaan d.m.v. van een Motek MP-880 box in stappen van 0,1 graden. Als instelpunt staat die op 000 dus de Clark Belt lijn. Zo een 15 jaar geleden gebruikte de VRT voor hun feeds de Astra 1C satelliet ( op 2,0°E ) , deze satelliet was zodanig "inclined" dat deze enkel de Clark Belt volgde op de middag. in de ochtend stond deze tot wel 5 graden boven de Clark Belt en in de avond was het tot wel 5 graden naar beneden. Dus sinus vormende baan van de satelliet was zodanig regelmatig dat je er een grafiek kon van maken om de inclinatie te vinden op een bepaald uur in de dag. In de morgen zette  ik bvb. de positioner in de vroegte op 050 en in de late avond op 950. Grafiek van de inclinatie voor een dag die ik toen gebruikte :
  • Nieuwe aanmaken...