Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85894 onderwerpen in dit forum

1. 16 oost path 2

• 0 reacties
    • 391 weergaven
  2. 21,5 West muziek

• 0 reacties
    • 428 weergaven
  3. central criminal court

• 0 reacties
    • 355 weergaven
  4. Samenkomst EU in Athene

• 0 reacties
    • 442 weergaven
  5. APTN Wash-dc

• 0 reacties
    • 459 weergaven
  6. NBA

• 0 reacties
    • 328 weergaven
  7. RTL Midi

• 0 reacties
    • 342 weergaven
  8. Eurovision Athens

• 0 reacties
    • 737 weergaven
  9. tes 75 Athens

• 0 reacties
    • 510 weergaven
  10. UKI 511 coder B

• 0 reacties
    • 455 weergaven
  11. UKI 511 coder A

• 0 reacties
    • 280 weergaven
  12. PTK Prishtina

• 0 reacties
    • 362 weergaven
  13. tvn 24 Wroclaw

• 0 reacties
    • 389 weergaven
    • 2 reacties
    • 396 weergaven
  14. ORB Dsng

• 0 reacties
    • 308 weergaven
  15. Reuters Washington

• 0 reacties
    • 332 weergaven
  16. EBU Washington

• 0 reacties
    • 424 weergaven
  17. BT5

• 0 reacties
    • 370 weergaven
  18. cha feed betoging

• 0 reacties
    • 347 weergaven
  19. intrax/nos journaal

• 0 reacties
    • 287 weergaven

• Ik ben op zoek naar een afstandsbediening voor mijn Formuler F1 , deze is teruggekomen uit Spanje zonder deze bediening. Of kan een Dreambox AB ook gebruikt worden ?? Hier heb ik er nog meerdere van.   Mvg   Robert 
    • Ik lees je commentaar nu pas, sorry.   Maar weet je we hadden destijds zelf 1990~1999 nog wat regels in Nederland betreffende veiligheid ( ontwerp tot en met uitvoering ). Wegbezuinigd ten gunste van de aannemerij. (zelfs ARBO regels werden geschrapt)   Die komen nu ook weer terug, kwaliteitsborging is wettelijk verplicht. Beetje wassen neus natuurlijk als een marktpartij dat doet.   Ik heb met heel grote projecten en firma's te maken gehad. Zoals de firma COWI denmark uit Lyngby, een der beste constructeurs en ingenieursfirma's in Europa. Wij kenden toen al voor het hele traject een verplichte "Risk analysis" procedure en protocol tijdens de uitvoering. Een anekdote is misschien dat we tijdens echte vuurproeven ontdekten dat kanaalplaatvloeren met het t30 certificaat alleen 19 minuten standhielden en dan stort het in.  
    • Daar hadden we het al eens over, dat is een probleem. Omdat die natuurwet al jaren geldt. Wat blijkt inmiddels? Spouwmuren met een luchtspouw van enkel 40mm zijn helemaal niet de moeite waard om te isoleren!   Doe maar een dikke laag isolatie op het buitenspouwblad dat zet veel meer zoden aan de dijk. Als je goed nadenkt en de overgangen naar je dak ook bouwfysisch goed detailleert is je energierekening straks nog maar een kwart ten opzichte van die vandaag.   De Premiekoopwoningen A, B, C uit 1970 en daarna zijn allemaal perfect te isoleren op die wijze, behalve als je op andermans kavel / rooilijn overschrijdingen hebt met publiek gebied. En juist dat zou Mona nu eens moeten overdenken, geef die kavelgrens (die ook rversibel is) OP.  
    • Deze postcodeloterij-actie sloeg inderdaad nergens op.
    • Prachtig @Michel. koffie krijg je vooraf 😉
  • Nieuwe aanmaken...