Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85861 onderwerpen in dit forum

1. RR SNG 16 E

• 0 reacties
    • 757 weergaven
  2. reuters washington NSS7

• 0 reacties
    • 422 weergaven
  3. Hockey NHL

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  4. voetbal Sporting-Boavista

• 0 reacties
    • 353 weergaven
  5. EBU AMMAN-Jordanie

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. Newsfeed

• 0 reacties
    • 861 weergaven
  7. Pga Tour, channel 3

• 0 reacties
    • 534 weergaven
    • 0 reacties
    • 267 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
  8. napoli-verona

• 0 reacties
    • 608 weergaven
    • Sat4all vriend

voetbal...nec-feyenoord

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 571 weergaven
    • 2 reacties
    • 387 weergaven
  9. Ajax - Exelsior

• 0 reacties
    • 415 weergaven
  10. enex 16 oost

• 0 reacties
    • 650 weergaven
  11. sawatel 7 west mooi beeld

• 0 reacties
    • 424 weergaven
  12. APTN BAGDAD 10 E

• 0 reacties
    • 342 weergaven
  13. CIHAN HABER 10 OOST

• 0 reacties
    • 552 weergaven
    • 2 reacties
    • 611 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
  14. voetbal...lokeren-gent

• 0 reacties
    • 648 weergaven

• Ik denk dat je heel goed weet je hebt geschreven. Jij schept een beeld dat het aan de consument/kijker ligt en dat reclame loos niet mogelijk zou zijn. Maar dat is een verkeerd beeld want zoals ik heb aangetoond betalen we al lang voor allerlei zenders/content.   En dat is hetzelfde met dat streamings-gezeik.  Ik keek 20+ jaar geleden al via mediacenter software naar allerlei gedownloade content zonder reclame.  Ik kon zelf kiezen en was min of meer mijn eigen streamingsdienst, nu is het allemaal nog veel gekker want alles is te automatiseren.  Maar ik was mijn tijd  ver vooruit.  Waar mensen nu roepen streaming is zoveel beter als lineair ben ik het daar niet mee eens.  Want er zit een plan achter van de content industrie. Als je nadenkt weet je wat er gaat gebeuren. Ze willen zelf af van lineaire TV nu, ja het zal nooit helemaal verdwijnen want live TV  blijft maar de exclusieve content verdwijnt wel en waarom, nou niet omdat de mensen minder kijken zoals ze ons proberen wijs te maken in de media,  deze media bedrijven zijn vaak onderdeel van de content industrie of maken zelf content. Zij hebben er dus baat bij om zoveel mogelijk geld te verdienen en willen dat niet delen met distributeurs, lees de providers.     Want dat is het ding, die providers moeten ook geld verdienen maar dat gunt de content industrie hun ook niet, die willen liever zelf exclusief de buit. En door bijv. MTV subkanalen weg te halen waar ze eerst in mijn voorbeeld 20 hele eurocent per provider klant kregen, ook als je niet kijkt. Moet men straks als men die content wil zien een duur abo af sluiten op hun streamingsdienst waar 1 betalende klant hun als voorbeeld 7 euro p/mnd oplevert  en dat bedrag zal alleen maar stijgen, want dat is onderdeel van het plan.  Je zal en je moet betalen en straks komt overal die irritante reclame weer terug want waarom niet? dan kunnen ze nog meer aan je verdienen toch.  Dus zelfs met minder klanten hebben zo veel meer geld te pakken.    En wat nog veel erger is, we hadden aparte en toegewijde infrastructuur voor distributie van TV signalen. Nu moet alles  over IP en via het publieke internet of te wel een gedeelde infrastructuur.  Dat werkt veel minder, je krijgt slechtere beeld en geluidskwaliteit,  heeft vertragingen en is gevoelig voor storingen en overbelasting, meer controle over de kijker, geen eigen apparatuur mogelijk of eigen opnames en andere ellende en ligt er direct uit bij een calamiteit.  Dus uiteindelijk is het een voor de consument een grote stap ACHTERUIT maar het is wel goedkoper voor de aanbieder en daar gaat het ze uiteindelijk om.    Echter worden providers nu weer op extra kosten gejaagd door al die streamingsdiensten die 80% van het verkeer veroorzaken binnen een netwerk, daarom ben ik min of meer tegenstander van net neutraliteit, want ik vind dat contentboeren die rekening toegeschoven mogen krijgen. Hun veroorzaken immers dat enorme verkeer.  Nu krijgen alle klanten van zo'n provider dat exclusief op hun bordje ook als je het niet gebruikt. Oftewel je internet abonnement wordt hierdoor steeds duurder.  Maar denken, ja maar anders wordt mijn Netflix of andere streamingdienst ook  duurder,  maar dat wordt het toch wel en daar kies je zelf voor.  Bovendien is content enorm versnippert, nu heb je 6 streamingsdiensten nodig om te kijken wat je eerst lineair voor een relatief klein bedrag via je provider kreeg.  Je kon niet alles live kijken maar daar had je opnames voor.  En ze pakken het ook heel goed aan, want eerst had je 1 streamingdienst  waar veel te zien was en goedkoop als lokkertje. Nu hebben ze minder kwaliteit en is alles wat goed is verdeeld en vullen ze de rest aan met goedkope rommel..   Nog even en er is ook geen fysieke media meer (CD/DVD/Bluray en Games) Want die zou je kunnen doorverkopen of rippen en dat willen ze niet. . Het principe "you shall own nothing and be happy"  (Je zult niks bezitten en er blij mee zijn) moet natuurlijk wel doorgang vinden, je moet en zal afhankelijk gemaakt worden want dan kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben. Met software en de cloud hetzelfde verhaal, als je eenmaal afhankelijk bent  schiet de prijs exorbitant omhoog.   En daarom ben ik tegen al dit soort praktijken, tegen globalisme.  Gewoon zoveel mogelijk in eigen beheer en de eigen controle proberen te houden. Laat je niks aanpraten. Je mag best samen werken maar lokale belangen mogen daar nooit onder lijden. 
    • heb hier helemaal niks moeten aanpassen. Verplaatsen in een boeket is ook gewoon verslepen.Je ziet wel voor de iptv boeketten iets tussen accolades staan wat betekend dat het iptv is en geen gewoon boeket
    • Het ophalen van de EPG doe je in het beginscherm (gele knopje)
    • gert-late night condoom test
  • Nieuwe aanmaken...