Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85874 onderwerpen in dit forum

1. 21.5 W feed

• 0 reacties
    • 334 weergaven
  2. Spionage sat.

• 1 reactie
    • 599 weergaven
  3. 7 oost feed

• 0 reacties
    • 564 weergaven
  4. FILM FEED 8 WEST

• 0 reacties
    • 638 weergaven
  5. 23.5 oost feeds

• 0 reacties
    • 414 weergaven
  6. nasa

• 2 reacties
    • 579 weergaven
  7. Feed van een aanslag

• 0 reacties
    • 672 weergaven
  8. Real Madrid in Genk

• 0 reacties
    • 447 weergaven
  9. Sky nieuws feed

• 0 reacties
    • 452 weergaven
  10. Wateroverlast

• 0 reacties
    • 822 weergaven
  11. 10 oost feed

• 1 reactie
    • 345 weergaven
  12. ntv-nieuwsfeed

• 0 reacties
    • 328 weergaven
  13. IJSHOCKY 12.5 WEST

• 0 reacties
    • 445 weergaven
  14. 30 WEST VOETBAL

• 0 reacties
    • 626 weergaven
  15. 16 OOST *52001

• 0 reacties
    • 510 weergaven
  16. 16 OOST NEWS

• 0 reacties
    • 690 weergaven
  17. Trimaran zeilrace "Route du Rhum"!

• 2 reacties
    • 492 weergaven
  18. news feed 45 oost

• 0 reacties
    • 404 weergaven
  19. arabic feed 72 oost

• 0 reacties
    • 516 weergaven
  20. Feyenoord - Fc Zwolle

• 0 reacties
    • 549 weergaven

• Wat nog erger is is dat wij met z'n 2en waarschijnlijk de enigen zijn die dit probleem hebben met BA. Ik wil nu met dreamup 1.3.3.11 de DM920. Ik heb de CP210X files op de laptop gezet maar zie geen extra compoort verschijnen.
    • installeer jediepgmaker dan kan je alle kanalen kiezen (ook uit je provider)  
    • Here we go again.... Ook in OpenVix gaat oscam-emu om zeep als je een herstart doet...   Dit zie ik in de Softcam manager, maar niks op de webinterface en geen enkele zender decodeert meer. Ook niet na verwijderen van oscam-emu en opnieuw installeren.   Ook niet na verwijderen van oscam-emu en installeren van oscam-latest. Na verwijderen van oscam-emu en verwijderen van alles in de map /etc/tuxbox/config/ werd na installatie van oscam-emu de map /etc/tuxbox/config/oscam-emu/ aangemaakt met daarin de default configuratiebestanden. Als je dan oscam-emu wult starten komt er een melding dat er geen configuratiebestanden in /etc/tuxbox/config/ staan. Dus de configuratiebestanden gekopieerd naar die map, maar dan ook geen WebIF en geen decodering.     Update: Na verwijderen via Packet Manager en installeren via SSH doet OSCam het ineens wel.   Correctie: Te vroeg gejuigd. De WebIF deed het, maar na het typen van bovenstaande ook niet meer.   Als ik in de Softcam manager (zie hierboven) op start druk, dan staat er Actief: oscam-emu en paar seconden later is-ie weer uit.
    • Bedoel je nu de HD8265+ Combo of de HD8260+ of allebei? Ik heb alleen de laatste en ben verder niet geïnteresseerd in die 8265, dan koop ik wel een fatsoenlijke ontvanger.
    • @Hansw nog gelukt met de Eufy chime?
  • Nieuwe aanmaken...