Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85869 onderwerpen in dit forum

1. 10 OOST NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 615 weergaven
  2. VOETBAL FEED

• 0 reacties
    • 848 weergaven
  3. nieuws feeds

• 0 reacties
    • 729 weergaven
  4. 11 WEST NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 751 weergaven
  5. 15 WEST GOLF

• 0 reacties
    • 656 weergaven
  6. telepazio nieuws feeds

• 0 reacties
    • 927 weergaven
  7. 21.5 WEST SPORT

• 0 reacties
    • 891 weergaven
  8. 36 oost israel

• 0 reacties
    • 666 weergaven
  9. 40 E LYNSAT space tv

• 0 reacties
    • 935 weergaven
  10. 10 OOST NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 789 weergaven
  11. BOX

• 0 reacties
    • 774 weergaven
  12. Space TV

• 1 reactie
    • 821 weergaven
  13. 16 OOST FEED

• 0 reacties
    • 909 weergaven
  14. 10 oost voetbal met beeld

• 2 reacties
    • 793 weergaven
  15. 10 OOST NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 751 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  16. 16 oost feed

• 0 reacties
    • 687 weergaven
  17. 21.5 feed

• 0 reacties
    • 784 weergaven
  18. ALICE PROD BRUSSEL

• 0 reacties
    • 889 weergaven
  19. 10 oost sport studio

• 0 reacties
    • 917 weergaven

• Ik kan mijn niet herinneren dat ik ooit rekening heb gehouden met de input volgorde op de switch, want als ik jouw reactie lees, is dat wat jij bedoeld.  Het zou toeval zijn dat ik meerdere keren de volgorde goed heb gegokt.  Ik wil toch de boel controleren, dus zal dan meteen kijken naar de volgorde op de switch.   
    • oké, ik zocht ook nog even verder want hoe @bamma die oplossing inbrengt is me dus een raadsel { welk receiver merk gebruikt hij? } bron https://www.hdfreaks.cc/index.php/Thread/30329-OpenHDF-für-Vu-Uno-4K-se/ waar uit volgt dat de OpenHDF images en receivers ondersteunen dus inclusief de HDF Radio Plugin maar Vu+ met VTI ondersteund dat niet
    • Ik heb een dubbele LNB Astra en Hotbird  OPTICUM,en ik zou die graag zetten Ik heb al gedaan:   mijn schotel is Triax 80 cm -ik heb ze gericht op Astra1 Ik heb maar 1 klem,als ik voor de schotel sta en ook voor de dubbele LNB dan heb ik het rechter gedeelte ingeklemt,en het linker gedeelte 12 graden omhoog In mijn ontvanger staat voor Hotbird DISEqC LNB 2 en ook                                                      DISEqC 1,1  none Voot Astra 1                                           DISEqC       LNB 1                                                                  DISEqC    1,1 none De namen van de zenders komen er op maar geen beeld Ik woon in Belgie Brabant (tegen Leuven) Wie kan mij helpen
  • Nieuwe aanmaken...