Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85895 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  1. 16 oost feed

• 0 reacties
    • 696 weergaven
  2. 21.5 feed

• 0 reacties
    • 800 weergaven
  3. ALICE PROD BRUSSEL

• 0 reacties
    • 898 weergaven
  4. 10 oost sport studio

• 0 reacties
    • 926 weergaven
  5. bundesliga

• 0 reacties
    • 839 weergaven
  6. rtl nieuws feeds

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. 16 oost feeds

• 0 reacties
    • 927 weergaven
  8. skynews feeds

• 0 reacties
    • 988 weergaven
  9. honden race

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  10. Ryder cup

• 0 reacties
    • 1.9k weergaven
  11. 42 oost tur 46

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  12. 16 oost

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  13. feeds 16 oost

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  14. feeds 16 oost

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  15. 16 OOST VOETBAL

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  16. 16 AUTO

• 0 reacties
    • 1.7k weergaven
  17. 7 OOST

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  18. 16 OOST ZANG

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  19. 21 WEST CNN

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven

• Ik vind het altijd een leuke meid. RIP 
    • We hadden op het laatste cijfer na het zelfde telefoonnummer van NOTHAG in de Cannerberg. Dus werden veelvuldig gebeld door Amerikanen... 😁 super toch Leerde ik dus ook al vroeg Engels met 8 jaar.   Ik heb ook heel veel vrienden via de Baseball sport leren kennen die van de USAF waren zoals kolonel Dorris en zijn zoon Scott. Onze coach leek op Carl Sagen in jonge jaren. Daar bij had ik heel veel Amerikaanse college naast me werken in de bureau's waar ik als architect was. Dus ik kan niet de hele Amerikaanse bevolking opzadelen met die man die ze hebben gekozen.   Het is volgens mij onrechtmatig om een verdedigingssysteem van NATO uit te schakelen waarbij satelliet observatie deel van uitmaakt. Dat zouden de Democraten eens beter tegen het licht moeten houden. Er waren al enkele uitspraken van rechters die dergelijke plannen van Trump op de korrel hebben genomen.    
    • Mijn gevoel zegt dat een aanslag ongeveer gelijk waarschijnlijk is met afzetten en misschien ook nog met natuurlijk overlijden.   Norad kende ik niet van naam maar het spreekt voor zich dat je dat ook niet "even" zelf opbouwt.
    • Wir scheißen das 😁     https://www.hln.be/buitenland/bankbediende-vergist-zich-van-vakje-citigroup-ontdekt-opnieuw-fout-van-6-miljard-dollar~a7110a70 Kutverdomme , da's nu al 2x , nu had ik eindelijk eens geld ,  en dan nondejol , dan nemen ze het kutvolkoffie van mij af !!!! Ik zoek nu een andere bank , eentje met 4 poten en stevige leuning 🤫
  • Nieuwe aanmaken...