Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85895 onderwerpen in dit forum

1. 10 oost leverkusen man.utd

• 0 reacties
    • 651 weergaven
  2. EXATEL

• 0 reacties
    • 690 weergaven
  3. SERVICE 1

• 0 reacties
    • 816 weergaven
  4. 36 OOST FEED

• 0 reacties
    • 665 weergaven
  5. 16 oost sng swe

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. 16 oost nieuws

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. 10 OOST NIEUWS FEED

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  8. 28.5 oost service name

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. 36 OOST FOX FEED

• 0 reacties
    • 994 weergaven
  10. 42 OOST FEED

• 0 reacties
    • 936 weergaven
  11. 21 WEST REUTERS

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  12. 21 WEST RTV

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  13. ZDF FEED 10 OOST

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  14. 10 OOST SERVICE 1

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  15. 16 OOST SWE 029

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  16. 16 oost feed

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  17. rtl studio

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  18. 10 oost studio feed

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  19. 16 OOST RTL XNG D221

• 0 reacties
    • 894 weergaven

• IK ben aan de slag geweest maar heb nog graag advies nodig.    Ik heb terug naar de fabrieksinstellingen gedaan zoals me geadviseerd werd. De monitor toont OpenPli ?? de wizard doorlopen (de hele trits: 2160 p, tijdzone, internet check) de Disecq voor beide tuners 4 poorten toegewezen  kies voor zender binnenhalen de provider zenderlijst (4175 zenders binnen) HDMI-CEC op rood laten staan Einde wizard Maar... nog steeds niet mogelijk om full screen beeld te krijgen   Mijn vraag : er werd mij geadviseerd om opnieuw te flashes maar moet ik dan eerst OpenPli verwijderen en hoe? factory reset deed dat niet en wat ik herinner van een paar jaar geleden heb ik toen Openpli via een download en een USB stick op de VU+ plus gezet. Ik heb dus niet geflashed?  Ook de Oscam leek me stond er nog op.    Overigens kon ik wel met exit een tweede PIP van het scherm wegkrijgen.    Ik ben benieuwd, ik kom er alleen niet uit. (4 jaar geleden wel gelukt met steun van dit forum) alvast dank.  
    • Ook dat hebben we gedaan in Afghanistan. 20 jaar lang. Zogenaamd om die nine eleven aanval aan te pakken en de Talleban nog meer te frustreren. Allied Joint Force Command Brunssum. Toen we nog relevant waren met alle Amerikaanse basis zoals Geilenkirchen net over de grens van hier, konden ze zelfs naar Kaddafi vliegen om die op z'n flikker te geven binnen een paar uur. Ergo het protectoraat van Amerika strekt zich ook alleen uit als ze basis hebben. Joint Force hadden ze helemaal niet gehad in de Irak oorlog.   Wie een contract eenzijdig opzegt is niet slim bezig.
    • Daar zit het verwijt ook niet. Europa had zelf meer aandacht en actie aan de veiligheid moeten geven. Want wie kan de USA helpen als dat nodig is?
    • Soms/Vaak vanwege de UEFI Bios en 'rare' lees niet ondersteunde grafische kaart..   Maar wil het wel proberen als de hardware verder OK is.   Laat maar weten
    • Ja alle kranten staan ermee vol en de terugblikken op TV ook zeer gepast. Ik heb haar vaak "in het oor" gehad via haar radio uitzending 's ochtends. Weet alleen niet meer hoe die uitzending heette.
  • Nieuwe aanmaken...