Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85896 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

Voetbal : Standard - RJ Reykjavik

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 564 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 993 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 583 weergaven
    • Sat4all vriend

De troonswissel in België

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 4k weergaven
    • Sat4all vriend

Tour de France 2013

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 11.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 671 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
  1. Golf

• 2 reacties
    • 754 weergaven
    • Sat4all vriend

Snooker : Rotterdam Open (HD)

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 668 weergaven
  2. Opera

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 787 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 994 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven

• Je was mijn redder (ben ik niet vergeten) een paar jaar geleden met de configuratie van de HD Fury. Nog steeds erg blij ermee (heb een malfunction gehad maar met een oude post ook jouw tip de voeding vervangen en klaar was kees.Ook zelf gelukt om en nieuwe projector (andere edit) aan de praat te krijgen (een trots zijn moment!) . Ik had al mijn aantekeningen natuurlijk goed bewaard.    Ik had toen al een 4k ontvanger (precies dezelfde UNO 4k SE). Resolutie kan toch het probleem niet zijn want na een herstart komt het beeld  wel full screen (zie vorige bericht((en)). Na zappen andere zender is het weer k met peren (alleen een klein plaatje links bovenin het scherm) Een tweede klein beeld rechts bovenin krijg ik  wel erin en eruit met de blauwe knop!!   Ik heb bij Menu--> Image flashes--> Openpli 9.1 gevonden maar hoe verder is het een raadsel hoe om opnieuw te flashen (opties zijn: uitvouwen, activeer multiboot (heb geen idee) en ander image (onder deze knop alleen enkele images die ik niet ken en niet wil en Vti staat er niet bij) bedacht zelf dat van hieruit flashes als dat al kan geen zin heeft want het is de "voorgemonteerde GUI" van de leverancier (die het probleem is?) en ik begrijp dat ik een nieuwe OpenPli vanaf internet moet flashes. Maar hoe haal ik die binnen en is dat de oplossing? kortom alle experts zijn van harte welkom   
    • Is er een zinnig iemand hier die X vertrouwt?
    • Vergeet niet dat aan het begin van de oorlog in 2022 het Kremlin een aantal pogingen heeft gepland Zelensky uit de weg te ruimen. De marionet hadden ze al klaar staan.   Kennelijk ligt dat draaiboek er nog steeds, want Trump gaf immers de afgelopen weken te kennen Zelensky ook weg te willen hebben. Hij zou maar 4% steun van de bevolking hebben. (Poetin-narratief!) Twee-eentje met Poetin, zo lijkt het.
    • Beste @hcfreak, Je hebt keurig alle instellingen overgenomen, maar..... je hebt nu wel een 4k UHD ontvanger. Dus probeer eerst nog eens de 1080P resolutie in te stellen?   Als dat werkt dan ga ik nog kijken hoe ik je verder kan helpen om ook goed beeld te krijgen met 2160P. Wellicht is nu ook een aanpassing van de EDID voor je HD-Fury splitter/scaler nodig.   Het kan soms even duren voor ik reageer, mijn schermtijd is beperkt door een oogafwijking.
    • Wat een onvoorstelbaar smerig stuk power play. Mensonwaardig gewoon. Wel passend bij een dictator zoals we ze kennen. Maar zou Zelensky er ook op zijn teruggekomen als de bikkelharde chantage met wapens er niet was geweest? Varken... Ik moet me elke keer bedwingen in mijn hoofd te denken wat je zegt ben jezelf.
  • Nieuwe aanmaken...