Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85896 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Autorally : Boucles de Spa 2013

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 682 weergaven
    • 4 reacties
    • 512 weergaven
    • 1 reactie
    • 499 weergaven
  1. NL-reporter 1V

• 0 reacties
    • 559 weergaven
    • 0 reacties
    • 4.9k weergaven
  2. Religieus uit....

• 0 reacties
    • 4.2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 526 weergaven
    • 0 reacties
    • 520 weergaven
    • 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 0 reacties
    • 484 weergaven
  3. Testkaart BBC radio

• 0 reacties
    • 649 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 3.1k weergaven
  4. wwe usa worstelen

• 0 reacties
    • 894 weergaven
  5. Paardensport uit Dubai

• 0 reacties
    • 836 weergaven
    • 0 reacties
    • 753 weergaven
    • 1 reactie
    • 824 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven

• https://nos.nl/artikel/2558357-zeker-tien-historische-panden-in-brand-in-centrum-arnhem-binnenstad-afgesloten   Zo zijn er nog wel wat andere steden met winkelcentra die door vastgoedfirma's onvoldoende worden onderhouden en nagenoeg geen brandpreventie aanwezig is. Ik heb zelf in het centrum van Maastricht gewoond en wat ik vaststelde was zeer verontrustend qua verloedering en wegrottende bovenverdiepingen volledig bestaand uit houten vloeren en daken... Waar de duiven lekker door de kozijnen naar binnen vliegen want de ramen zijn al weggerot. Met oudejaarsavond hield ik men hart vast wegens dat risico van brandgevaar door vuurwerk. Niet ver van het Vrijthof is al een keer een café in de fik gegaan overdag en mensen hebben dat snel kunnen melden. Was dat 's nachts gebeurd waren ook alle panden aan het Amersplein afgefikt.
    • Ja ach er zijn er meer... maar die worden bijvoorbeeld een filmhuis zoals in Haarlem. Je vraagt je wel af waarom die niet meer voldoen toch? Of is een hotelkamer voor criminelen wenselijker?
    • neen ik had zelf een filmpie geplaatst daar zaten rechten op.
    • https://www.hln.be/buitenland/team-trump-voert-geheime-gesprekken-met-tegenstanders-zelensky~a2306e8e/?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web   De bemoeienis met interne politieke aangelegenheden a la Poetin gaat schaamteloos ver. Zowel door Trump als door Vance. De volgende stap moet natuurlijk "nepverkiezingen"  moeten worden. Steeds meer lijkt het erop de "ruzie" in het WH vooraf in scene gezet was door het maffiaduo. En dat Poetin er dan vooraf al van wist. Marginalisatie van Zelensky lijkt het plan te zijn.
  • Nieuwe aanmaken...