Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85896 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 2.1k weergaven
  1. 57 E Id Iraq.House

• 0 reacties
    • 933 weergaven
  2. Grieks voetbal

• 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. lady Reporter

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 477 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
    • 0 reacties
    • 883 weergaven
  4. Interview met....

• 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  5. Openlucht theater?

• 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 633 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.1k weergaven

• Ik weet niet waar je op doelt. Het wordt allemaal digitaal doorgegeven. Kan me niet voorstellen dat providers daar verschil in kunnen maken. Soms ervaar ik ook slecht geluid, maar dat komt dan regelrecht vanuit de uitzending: studioopnames... met echo, opspeldmicrofoons, smartphoneopnames of videoconferences met deelnemers vanaf hun laptop.
    • FTA - Digitenne is wel even slikken zeg... FTA DVB-T2 zou het moeten zijn, hetgeen KPN verplicht is om uit te zenden.   Kwaliteit is altijd belangrijk maar het gaat niet alleen om het video beeld, het gaat ook over audio geluid.   Jaren geleden, ik dacht 2014, heb ik al eens geschreven dat 4K via satelliet geen standaard gaat worden naar aanleiding van een artikel met een interview van de CEO Eutelsat maar dat het wel via Kabel of glasvezel ooit een standaard kan gaan worden. De hoofdmoot van de opname apparatuur in studio's bij binnenlandse en buitenlandse omroepen zijn al 4K.   Ik kijk beslist ook een SD film als de inhoud mij boeit. Dus dat is geen probleem.   Maar het aanbod en die inhoud gaat het feitelijk over, dat neemt af op lineaire TV.  
    • Teveel fellatio met Putin en Netanyahu?  
    • Ik begrijp die wens naar "kwaliteit" niet zo goed. Bijna alles is HD, sowieso op FTA-Digitenne. Op de FTA-satelliet soms maar SD, maar dan is er voor mij haast altijd een HD alternatief bij de Engelsen. Gelukkig heb ik maar een 32"TV. Wel een heel goede 😀 In ieder geval worden meer pixels dan HD dan toch nooit zichtbaar zonder leesbril sterkte 3. Mijn interesse gaat vooral uit naar nieuws/actualiteit. Daar wordt veel gesproken, beeld heeft dan slechts een ondersteunende functie. Het enige waar ik beeld wel belangrijk vind is bij natuurfilms, reizen etcetera. Maar op 32" voldoet HD wat mij betreft ook daar aan het maximaal haalbare.   O ja,kwa zenderaanbod mis ik alleen de Belgische. Het "gemis" van de Nederlandse commerciëlen speelt hier niet.
    • Europa is een samen gesmede bond van belangrijke landen, waar echter enkele zwakke naties ook bij horen. De Benelux 1958 is mede ontstaan door het handelsbelang, economische belangen, justitie en veiligheid. Waarop de Europese Uni baseert. Dat die Benelux ontstaat in de tijd dat er vier groot machten Duitsland onder curatele hebben, is niet verwonderlijk daar het Marshallplan om Duitsland economisch weer op poten te krijgen erg succesvol was. De Duitse economie groeide namelijk sneller dan die van ons in de Benelux. Afgezien van de DDR die helemaal niks hadden behalve de Stasi. (Putin's kameraden) Zo... Nu wij weer anno 2025. De EU is het enig instrument dat dergelijke crisissen aankan, door nog meer samen te werken. Zaken doen is één aspect maar justitie en veiligheid is een heel belangrijk ander aspect. Toen Trumpie baby het Internationaal Gerechtshof in Den Haag en medewerkers + familieleden van medewerkers op de korrel nam, "bedreigde" was het eigenlijk al duidelijk. Die gast heeft het brein van een getraumatiseerde president die wraak wil.   dat zijn my two pennies.
  • Nieuwe aanmaken...