Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12239 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Offset schotel op zijn kop

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 13.7k weergaven
    • Sat4all vriend

1 LNB,2 receivers,1 werkt,1 niet. 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 8.1k weergaven
  1. polarmount

• 1 reactie
    • 3.3k weergaven
    • Sat4all vriend

M7 en de "Konig" monoblock LNB 4.3

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 12.1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 48 reacties
    • 26.4k weergaven
    • Sat4all vriend

twin lnb's vervangen door twin monoblock

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 6.4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 8.9k weergaven
    • Sat4all vriend

Raven 1.20cm met Echostar actuator

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 6.6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 18.1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 40.3k weergaven
    • Sat4all vriend

usals instellen lukt niet 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 36.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Schotel plaatsen in Rome..

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 5.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Technisat Multytenne 4 satellieten

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 20k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 5.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Afstellen schotel, 1 2

• Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 21.8k weergaven
    • Sat4all vriend

problemen met afstelling 3 inverto lnb's

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 5.1k weergaven
    • Sat4all vriend

multifocus 85 geen enkel signaal. 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 32 reacties
    • 16.7k weergaven
    • 16 reacties
    • 10.8k weergaven
    • Sat4all vriend

Duo LNB onvangstprobleem

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 5.4k weergaven
    • Sat4all vriend

sab schotel

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 5.5k weergaven

• Precies daarom loop ik met een grote boog om die roest meuk van Triax heen.    De schroeven en moeren zou ik vervangen door verzinkt materiaal.  Die roesten veel minder snel en goedkoper dan edelstaal.   In mijn regio zou dat materiaal in een mum van tijd wegroesten vanwege de zoute atmosfeer. 
    • Tjonge,een hoop aannames.   Wanneer een receiver vastloopt bij het opstarten en er niet meer uitgeraakt, of in een boot-loop terecht komt, kan men via de bij opstarten keuzemogelijkheid opstarten in het andere besturingssysteem en van daaruit het haperende besturingssysteem herstellen (gemakkelijk her-flashen).   ik heb in ongeveer 25 jaar nog nooit meegemaakt dat mijn ontvangers vastlopen bij het opstarten.   Iets met appels en peren vergelijken?   Of er is gewoon  geen markt voor zulke combinaties. Ons? Koninklijk  meervoud? Moet je met majesteit aangesproken worden?   Tjonge, een complot theorie.     Bij deze.    
    • lijkt me een beetje veel complottheorie dergelijke soort dual boot receivers zijn niet levensvatbaar is de oorzaak   Voorts zijn wij consumenten al sinds ik er ook bij behoor altijd kritisch m.b.t. hun rechten. Wellicht start je gewoon eens bij de allereerste berichten op sat4all en leest je in wat sinds 25 jaar over die kritiek op providers hier geschreven is.
    • Eigenlijk had Pritel in aanvang moeten melden wat voor apparatuur en welke providers hij gebruikt in beide "filialen"  
    • of het laatste is voor mij duidelijker maar oké.   Tijdschema's en planningen veranderen, dus sneller FM uitschakelen beste @Noordzee kost altijd meer geld. @Psychosammie , ik had voor de gein een klein Dab+ transistorradio aangeschaft voor mijn moeder en die heb ik eerst eens getest met spriet antenne. Op de eerste verdieping kreeg ik ontvangst van 75% van de beschikbare zenders op zolder had ik alle zenders dus 100%. (2017) Op nieuwe locatie, had ik een Dab+ usb stick met lossen Koenig sprietantenne en daar kreeg ik maar net 50% van de beschikbare zenders, in het dal gelegen van Maastricht. (2018~2019) Op weer een nieuwere locatie vang ik alle zenders 100% met spriet antenne als ik die dichtbij het grote raam hang. Echter nu is die Dab+ usb stick stuk. (heden)   Bij nieuwbouw kan het verkeren... hetgeen meestal ligt aan de gebruikte materialen zoals aluminium gecacheerde spouwisolatie en ook metaaloxiden bedampt dubbel glas. En niet te vergeten aan stoorzenders van kapotte sensoren waar je het al eens over had in een andere vraag.   Dab+ is best aardig om naar te luisteren ook in de leefruimte van je woning. @wortellica kan dat zeker bevestigen met z'n nieuwe aanschaffing van Teufel. Het grote verschil is naar wat je luistert mbt Dab+ , FM of internet radio. Ik luister nu een tijdje alleen nog Tidal in hifi kwaliteit zonder nieuws en of reclames.   Heel veel hangt af van de juiste dekkingsgraad in je regio en op locatie. @de vrije fries thanks        
  • Nieuwe aanmaken...