Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12233 onderwerpen in dit forum

• 31 reacties
    • 36.3k weergaven
  1. verschil triax 110

• 3 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. Hoe achter tekomen of super jack dg 120

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 10 reacties
    • 5.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 880 weergaven
    • 20 reacties
    • 16.2k weergaven
    • 13 reacties
    • 2.8k weergaven
  3. Satelliet meetapparauur 1 2 3 4

• 50 reacties
    • 30.9k weergaven
  4. Is diseq soft of hardware? 1 2

• 17 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 20 reacties
    • 12.5k weergaven
    • 26 reacties
    • 14.6k weergaven
  5. 3+1 opstelling

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

Wegnemen van roest op schotelhouder

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • Sat4all vriend

signaal 10 oost onstabiel?

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  6. Bisat G4 of G3C

• 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 21 reacties
    • 32k weergaven
  7. welke lnb's op T55 ?

• 5 reacties
    • 2.2k weergaven

• Astra 2E/F/G - 28,2°E  11686 V 23000 2/3 ID: 55330 Testbeeld met EPG: This is Ramazan TV HD Türksat 3A/4A/5B/6A - 42°E  11425 V 30000 2/3  ID's: AL QURAN AL KAREEM en AL SUNNAH AL NABA Astra 4A - 4,8°E  12130 V 27500 3/4  ID's: WE-UKRAINE+ en /////PRYAMIY
    • Dat is allemaal leuk,  maar laat ze dan een footprint publiceren zodat hun klanten en kijkers weten waar ze aan toe zijn.   
    • Waar komen toch ineens al die IPTV "aanbieders" vandaan?
    • Ik was vandaag nogmals bij de "buurvrouw", ze gebruikt nu reeds 3 naanden de Canal Digitaal App, maar ze mist de Duitstalige zenders. Ik heb dan haar Sat receiver terug erbij aangesloten op de TV, en nu kom ik tot de ontdekking dat alle zenders op Astra 23 perfect werken, maar alle Duitstalige zenders op Astra 19 zijn niet meer te ontvangen. Level is 80 tot 90, quality is 0. Iemand een idee wat dit kan zijn ? De Sat receiver was een 3 maanden niet aangesloten, en de LNB en kabel zou in orde moeten zijn want die is dan weer gedeeld met de Sat receiver van haar buurvrouw. En die heeft alle Duitstalige zenders. Ter info, de Sat receiver is een SAB combo geloof ik, en ze heeft er nog de originele Canal Digitaal kaart insteken, die na een minuut na aansluiting van de receiver weer beeld en toon gaf, enkel op de Astra 23.
    • Slightly Off-Topic   Ziggo wil naar IPTV omdat dit alleen werkt op hun netwerk! Je móet dus Ziggo Internet+TV (minimaal) hebben. Om die reden is de VOD mogelijkheid bij hun CI+ modules ook recent uitgeschakeld. Via hun Cloud hebben ze volkomen controle over je opnames. Er wordt zelfs reclame in al je opnames ingevoegd….   Alles om totale controle over je kijkgedrag te krijgen…   Persoonlijk blijf ik weg van die systemen. Sterker nog: als losse kaarten niet meer bestaan stap ik zeker niet over…
  • Nieuwe aanmaken...