Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12234 onderwerpen in dit forum

• 16 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 759 weergaven
  1. schotel en balkonstijlen 1 2

• 16 reacties
    • 4.7k weergaven
  2. Vraagje over sg 2100 motor(schaal)

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 15 reacties
    • 2k weergaven
  3. Instellen schotel met motor SG2100 1 2

• 19 reacties
    • 1.8k weergaven
  4. Schotel aan houten balk or gegalvaniseerde paal

• 6 reacties
    • 1.8k weergaven
  5. Samsung SPVR-801CI loopt vast

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 937 weergaven
    • 1 reactie
    • 667 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 745 weergaven
    • Sat4all vriend

Moteck SG 2100a boekje

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 981 weergaven
  6. Grundig DTR 1200 update probleem

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 17 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. Kabel los, spanning er af ?

• 6 reacties
    • 880 weergaven
    • 7 reacties
    • 960 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven

• hallo 🙂  Mijn Tv LG 43 UHD 4k smart software is recent en ook heb ik auto update aan staan. December 2024 gekozen voor KPN Digitenne. In de eerste paar dagen begon ik de verzoek te krijgen, Updaten naar nieuwe software. Doe ik de update niet, Worden de zenders verwijderd om vervolgens alleen NPO 1,2,3 het te doen en opnieuw zoeken naar zenders. ik ben radeloos iemand enig idee wat het is dat ik eventueel fout doe ?   
    • Naxos, ligt ten Noord Westen van Anamur. Vaste schotel
    • Wat ik eerst wou weten is, als de level 80 en quality 0 is, kan men ervan uitgaan dat de LNB en kabel naar de receiver nog OK is ? Dan kan ik even aan de receiver prutsen en zeker een scan doen.
    • Buurvrouw woont op Naxos, en het begon allemaal met de verdwijning van RTL zenders op Canal Digitaal, zij is dan overgestapt op de App, maar daar ziet ze geen Duitse zenders, dus heb de sat receiver terug aangesloten na 3 maanden, en die deed het nog, behalve de Duitse kanalen dus.  Let wel op, zij deelt de Astra 19 LNB met een andere buurvrouw, en die heeft nog steeds alle Duitse kanalen, is wel een FTA receiver. Die tweede buurvrouw heeft van de hele SD naar HD omschakeling geen enkel probleem gehad. Daarom wil ik ook eerst nog niet op het dak gaan, want 2 buurvrouwen "op mijn dak bij tegenslag" is ook niet zo leuk lol
    • Deze schotel heb ik al (recuperatie), maar kan dus beter een nieuwe aanschaffen. Heb ondertussen uw bijdrage : Voor welke schotelmaat is nu een monoblock of duo-lnb geschikt? grondig gelezen en zal mij daarop baseren. Heb thuis deze staan dus ik kom er misschien wel uit.
  • Nieuwe aanmaken...