Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

12239 onderwerpen in dit forum

1. STAB100 overleden????

• 13 reacties
    • 3.5k weergaven
    • Sat4all vriend

Twee receivers en één diseqc motor 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 4.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Schilderen schotel 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 10.6k weergaven
  2. Lnb in duo houder plaatsen

• 8 reacties
    • 3.1k weergaven
  3. Vastloper met SG 2100 op Hispasat

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. Ervaringen met ACER lnb's ?

• 1 reactie
    • 898 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • Sat4all vriend

sirius hotbird en astra met triax 78cm schotel?

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 3.4k weergaven
  5. LNB t.o.v. schotel

• 2 reacties
    • 2.7k weergaven
  6. Strong 4375

• 2 reacties
    • 624 weergaven
  7. Elliptical schotel

• 12 reacties
    • 2.1k weergaven
  8. intersante sats???

• 0 reacties
    • 611 weergaven
  9. Triax 88cm duo houder

• 0 reacties
    • 703 weergaven
  10. Stab hh100 uitrichten

• 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  11. test/review van satelliet schotels

• 0 reacties
    • 2.4k weergaven
  12. Elevatiehoek schotel

• 3 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.6k weergaven
  13. Eutelsat 16 graden

• 3 reacties
    • 548 weergaven
  14. Motor Resetten

• 1 reactie
    • 945 weergaven
  15. nederlandse zenders

• 4 reacties
    • 1.3k weergaven

• @Zilverhippie Bedankt hiervoor !   Ik heb een plaatselijke zender bij ons Focus/WTV . Deze zender gaat via kabel (Telenet) maar ook on-line.   https://focus-wtv.be/wtv   Ik heb jou handleiding gevolgd en ik kom tot volgende resultaten.   https://hls-origin01-focus-wtv.cdn01.rambla.be/main/adliveorigin-focus-wtv/_definst_/WqY7Y3.smil/chunklist_b450000.m3u8   https://hls-origin01-focus-wtv.cdn01.rambla.be/main/adliveorigin-focus-wtv/_definst_/WqY7Y3.smil/chunklist_b450000.m3u8#Refer=https://player.clevercast.com/   als ik open in vlc heb ik beeld en geluid maar het beeld is van povere kwaliteit. Is hier iets aan te doen of komt dit door het gebruik van clevercast player bij hun?  
    • Sorry mensen , dat ik laat reageer op jullie berichten !  Omdat men echtgenote en ik nog de énige bewoners zijn in ons huis , en ikzelf op verschillende kamers de mogelijkheid wou hebben om satelliet TV te kijken , maakt het niet veel uit dat de schotel uitgericht staat op 1 satelliet . Ik dacht misschien te werken met een LNB met acht aansluitingen . De motor kan inderdaad maar bestuurd worden door 1 ontvanger .   Een vaste opstelling met verschillende LNB's gecombineerd met een switch , zie ikzelf nog niet zitten omdat ik dan méér coaxkabels zal moeten voorzien. Er zouden ook 4 in 1 coaxkabels bestaan , maar hoe dik zijn die dan weer en welke moet je daarvoor nemen?   Kan ik hier op het forum een kant en klare uitleg vinden voor het afstellen van een schotel met rotor en afstellen van LNB ? Wij wonen in Essen België .
    • Wie met een Dodge Ram rijdt vraagt in mijn ogen meestal te veel geld voor het werk wat ze doen. Er zal best een enkeling gebruik moeten maken van zo'n soort auto maar vaak is het toch uiterlijk vertoon van "zie mij eens" Maar dan wel met een vanafprijs van € 66.000 excl. BTW maar ook vaak met een leaseprijs vanaf een slordige 800 euro per maand en een verbruik van 1 op 7,8 en het probleem dat hij op vrijwel geen enkele parkeerplaats past omdat hij te lang en te breed is.   Zoals altijd zal de eindgebruiker het kind van de rekening zijn, alle andere kunnen/gaan de extra kosten doorberekenen alleen de eindgebruiker heeft geen andere keus dan niet kopen of meer betalen.
    • Zwaarder Hardware, hoeveel kilo dan? Mijn telefoon van 120 gram doet ook android 14 en ipTV al naar gelang ik geabonneerd heb.   Dit is echt een flauwekul topic aan het worden. Voor de pure lol die croma eraan heeft.      
    • Voor een paar merken is er inderdaad wel een vraagteken. @gerrit B Maar de Dodge RAM diesel die veel stoere handwerkslieden hebben is dat puur USA import. Het is ook een onverstandige handelsoorlog volgens de meeste economen; die veel verliezers zal kennen onder de producenten en werknemers van hen.
  • Nieuwe aanmaken...